Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Ντεκουπάζ Πασχαλιάτικων αυγών και πιάτων με ασπράδι!!!




Καλό Πάσχα σε όλους με υγεία!








Κάθε χρόνο μου αρέσει εκτός από τα τσουρέκια να βάφω τα κόκκινα αυγά αλλά και να στολίζω κάποια για να τα βάλω στις πιατέλες...η μέθοδος του ντεκουπάζ είναι μία ωραία ψυχοθεραπεία για όσους έχουν χρόνο και διάθεση να κάνουν κάτι διαφορετικό για τις γιορτές του Πάσχα!
Όπου βρεθώ χαζεύω τις χαρτοπετσέτες και ονειρεύομαι που θα τις κολλήσω...
Εν όψι του Πάσχα γυρίζοντας από τη Σουηδία  στις αποσκευές μου οι χαρτοπετσέτες ήταν περισσότερες από τις σοκολάτες χαχαχααα!!!!
Εγώ θα έλεγα είναι και μία λύση οικονομική για να στολίσετε πιατέλες με αυγουλάκια, που θα τα προσφέρετε στις νονές!
Με ένα απλό πιάτο σε ότι χρώμα σας αρέσει, εγώ βρήκα στο σ.μ. με 1 ευρώ άσπρα πιάτα...μη μου πείτε δεν έγιναν υπέροχα!!!!!!

Θα χρειαστούμε βρασμένα σφιχτά ή θα κάνουμε τα κόκκινα που θα βάψουμε για το Πάσχα...μπορούμε να τα φάμε μετά γιατί δεν έχουν κάτι χημικό, απλό ασπράδι αυγού μόνο!
Και αν φοβόμαστε για όποιον δήποτε λόγο το ασπράδι του αυγού...μπορούμε με κόλα λιναρόσπορου...πως γίνετε??? βράζουμε σε ένα μπρίκι 1 κουταλιά λιναρόσπορο με μισό ποτήρι νερό και το αφήνουμε ένα βράδυ να βγάλει την κόλλα του...το στραγγίζουμε και το χρησιμοποιούμε!!!

Θα χρειαστούμε:
Αυγά βρασμένα
Πιάτα
1 πινελάκι μαλακό μπορεί να είναι και του μακιγιάζ μετά θα το πλύνουμε...
Χαρτοπετσέτες με ωραία σχέδια (καιρός να κάνετε συλλογή χαχαχα).


Πως ξεκινάμε λοιπόν:

Σε ένα μπολάκι βάζουμε ένα ασπράδι αυγού καθαρό από κρόκο και βλέννες.

Η χαρτοπετσέτα αποτελείτε από 3 φύλλα τα χωρίζουμε  αφαιρώντας τα με προσοχή λίγο βρέχουμε το ένα μας δαχτυλάκι και αν λίγο το τρίψουμε στην ακρούλα θα ανοίξουν.




Ξάνουμε με τα δάχτυλα  το μοτίβο που θέλουμε να κολλήσουμε....βάζω φωτογραφίες πολλές για να μπορέσετε να το καταλάβετε.... στο γράψιμο δεν το έχω και πολύ....



Βουτάμε το πινέλο στο ασπράδι, τοποθετούμε το μοτίβο στο πιάτο ή στο αυγό και απαλά από το κέντρο του μοτίβο και προς τα έξω,  σαν  τις ηλιοακτίνες  περνάμε ίσα να βραχεί δεν το πατάμε πολύ το πινέλο για να μην λιώσει η χαρτοπετσέτα.
Προσπαθούμε να μην κάνουμε ζάρες.






Αφήνουμε λίγο να στεγνώσει και με το νυχάκι μας ή με μία οδοντογλυφίδα αφαιρούμε τυχόν κακοτεχνίες ή  το περίσσιο χαρτί από την χαρτοπετσέτα.

Τόσο απλά πώς σας φάνηκε?


Δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα στα αγαπημένα μου χρώματα...με λίγη φαντασία...για σκιάσεις....





Θα χαρώ να δοκιμάσετε και να μου γράψετε...δεν είμαι ιδική αλλά με λίγη φαντασία περνάμε ωραία!!!

Με το ασπράδι μπορούμε τα αυγά να τα φάμε...αν μας πάει η ψυχή...αλλιώς για να τα κρατήσουμε για πολλά χρόνια, κάνουμε με κόλλα ντεκουπάζ ή την κόλλα που κολλάμε το χαρτί στους τοίχους, εδώ θα χρειαστούμε αυγά ξύλινα ή από φελιζόλ...είναι άλλη διαδικασία!!!

















Εύχομαι φίλες μου να βοήθησα για να κάνετε και τα δικά σας αυγά!!!
Καλό Πάσχα!!!


2 σχόλια:

  1. Δεν χορταινουν τα ματια μου να βλεπω τις ομορφιες που με περισση αγαπη ετοιμασες.ομορφα πολυ ομορφα ολα χρυσα μου.και μην ανησυχεις.μια χαρα τα εγραψες.τοσο απλα που και εγω η ασχετη θα το προσπαθησω.καλη δυναμη στις ετοιμασιες χρυσα μου.φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ