Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Μαρμελάδα ΜΟΥΡΑ με ζάχαρη καρύδας!





Μαρμελάδα μούρα με ζάχαρη καρύδας με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, για δίαιτες και όχι μόνο!
Θα  την τρώω στη δίαιτα  με γιαουρτάκι...
Κάθε χρόνο έλεγα... θα μαζέψω μούρα από τη γειτονιά μας, αλλά όταν το θυμόμουν είχε περάσει η εποχή τους, φέτος μου το θύμισε μία φίλη μου και να η μαρμελάδα...



Έκανα με άσπρα ... αυτά βρήκα... γίνετε υπέροχη και με μαύρα αν έχετε...αλλά το χρώμα της ζάχαρης είναι σκούρο και γιαυτό το χρώμα είναι σκούρο.
Μπορούμε να κάνουμε και με κανονική ζάχαρη 1 προς 1 για κανονική μαρμελάδα, εγώ σας είπα την έκανα για δίαιτα.... γιαυτό χρησιμοποίησα ζάχαρη καρύδας!!!

Υλικά:
500 γρ. μούρα
200 γρ, ζάχαρη καρύδας
1 κουταλιά χυμό λεμονιού

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε τα κοτσανάκια εγώ δεν το έκανα... (βαριόμουνα...εγώ θα τη φάω)  ...πλένουμε τα μούρα και τα βράζουμε με τη ζάχαρη σε μέτρια φωτιά ανακατεύοντας συχνά μέχρι να δέση η μαρμελάδα, προς το τέλος προσθέτουμε το χυμό λεμονιού.







Αν έχουμε θερμόμετρο... στους 104 βαθμούς C και είναι έτοιμη...φυσικά είμαστε από δίπλα και με ξύλινη κουτάλα ανακατεύουμε, μην μας κολλήσει.



Καλή όρεξη!!!

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ