Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Τυρόπιτα εύκολη!




Πανέμορφη, νόστιμη και πολύ εύκολη πιτούλα σας έχω...αν χρησιμοποιήσετε έτοιμο χωριάτικο φύλλο όπως εγώ...

Υλικά:
4 φύλλα μεγάλα χωριάτικα

Για το χυλό τυριού:

1 ποτήρι γιαούρτι
1/2 ποτήρι γάλα
1/2 ποτήρι ηλιέλαιο
2 αυγά
3 κουταλιές σιμιγδάλι ψιλό
1 ποτήρι τριμμένο τυρί φέτα
1 ποτήρι ανθρακούχο νερό (σόδα)

Για επάλειψη:
1-2 κουταλιές βούτυρο

Αλείφουμε το ταψί με ηλιέλαιο.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τα υλικά του χυλού.



Κόβουμε το φύλλο λωρίδες 3-4 δάχτυλα.
Κάνουμε την κάθε λωρίδα πλισέ και την τοποθετούμε περιμετρικά στο ταψί.






Όταν τελειώσουμε και με τα 4 φύλλα περιχύνουμε με το υγρό μείγμα.




Σκεπάζουμε την πίτα και την αφήνουμε να τραβήξει τα υγρά...εγώ την έκανα βράδυ και την σκέπασα με μεμβράνη και την έβαλα στο ψυγείο!!!


Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στις αντιστάσεις, στους 180 βαθμούς 40-45 λεπτά να ροδίσει καλά!








Καλή όρεξη!!!

12 σχόλια:

  1. με τρελανες Ξανθιωτισσα............!!! τι λες τωρα δλδ σαν την ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΠΙΤΑ την γλυκια σε αλμυρη εκδοση........!!!!!!θαυμα φαγητο θα γινει... θα την δοκιμασω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μετα την νηστεια ....σε φιλω αλλη μια υπεροχη συνταγη ευκολη κ με απιθανες φωτο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Το ταψί το δικό μου είναι 38αρι μπορεί να γίνει σε μεγαλύτερο ή μικρότερο ανάλογα με το φούρνο!

      Διαγραφή
  3. Καλά ζουζού ζωγράφισες πάλι ....
    Την έφτιαξα σήμερα και πρόλαβα να φάω ένα μικρό κομματάκι....
    Ήταν τέλεια και γρήγορη. ...
    Εύγε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ξεχασα να σπυ πω την εφτιαξαααααααααα κ εγινε αναρπαστη!!!!την αγαπησαν πολυ τα παιδια!!!!αχ χαρηκα θα την ξανακανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαφορετικο, ευκολο, εξυπνο,υγειηνο και γρηγορο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι πολυ νοστημη πιττα την κανω και εγω δεν προλαβαινω να φαω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας ,χθες δοκίμασα την συνταγή αλλά δεν μου πέτυχε . Κατ αρχας τα υγρά ήταν πολλά σε ποσότητα και δεν τα έβαλα όλα διότι θα ξεχυλιζαν από την φόρμα μου. Άφησα την τυρόπιτα σκεπασμένη στο ψυγείο όλο το βράδυ ,αλλά το πρωί ήταν σαν λασπη και όταν την έψησα ήταν πολύ συμπαγής και καθόλου αφράτη. Μπορεί να μου πείτε γιατί συνεβει αυτό αφού ακολούθησα την συνταγή κατά γράμμα?Χρησιμοποιησα φύλλο λεπτό για πίτες ,ίσως αυτό ήταν το λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβες ευτυχώς φίλη μου το φύλλο σου ήταν το λεπτό...εγώ γράφω για 4 φύλλα χοντρά και αν είναι προψημένα ακόμη καλύτερα...τα ψιλά φύλλα είναι επόμενο ότι θα λιώσουν με τόσα υγρά...εύχομαι την επόμενη φορά να το ευχαριστηθείς γιατί είναι όντος εύκολη και νόστιμη πίτα!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση .Θα το ξανά δοκιμάσω με τα κατάλληλα φύλλα !!

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται υπέροχη και εύκολη συνταγή ! Σήμερα κιόλας θα τη δοκιμάσω και αν καταφέρω και είμαι σε γεύση κοντά στην αγαπημένη μου τυρόπιτα από εδώ https://www.everest.gr/pites/me-turia/ θα είμαι απολύτως ευχαριστημένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες φώτο, θα τη φτιάξω αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ