Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

Κολοκυθόπιτες χωρίς φύλλο!!!









Όταν όλα τα υλικά είναι από τον κήπο σου φυσικά και το χαίρεσαι δυό φορές...νοστιμότατες οι κολοκυθόπιτες και λάιτ αφού δεν χρειάζονται τηγάνισμα, στο φούρνο έγιναν πολύ πολύ νόστιμες...τις καταγράφω για να μην ξεχνιόμαστε...!!!

Υλικά:
2 κολοκυθάκια μέτρια
2 καρότα μέτρια
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 ντομάτα σε κυβάκια
1 σκελίδα σκόρδο
2 αυγά
2 κουταλιές γιαούρτι
1,5 φλιτζάνι αλεύρι (το βλέπουμε με το μάτι λίγο πάνω λίγο κάτω)
1 κ,σ, μπέκιν πάουντερ
4 κουταλιές ελαιόλαδο
Αλάτι, πιπέρι, θυμάρι, πάπρικα και  ότι μπαχαρικό σας αρέσει.
Μαιδανό, δυόσμο, άνηθο, μάραθο.
Τυρί φέτα τριμμένη όσο θέλετε, έβαλα 1 φλιτζάνι.

Εκτέλεση:
Τρίβουμε τα κολοκυθάκια και τα καρότα στον χοντρό τον τρίφτη, τα στύβουμε να φύγουν τα πολλά υγρά κόβουμε τη ντομάτα σε κυβάκια, τα κρεμμυδάκια σε ροδέλες και βάζουμε μπόλικα αρωματικά.







Σε ένα μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά μας, προσθέτουμε το τυρί και τοποθετούμε μεγάλες κουταλιές σε ταψί με λαδόκολλα.







Ψήνουμε  στους 180 βαθμούς στον αέρα 20-25 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν!






Καλή όρεξη!!!

13 σχόλια:

  1. Που εισαιΧρυσα μου?εχουμε καιρο να τα πουμε.ωραιες οι ατομικες κολοκυθοπιτες.εγω το εκανα στο πυρεξ.θα δοκιμασω και ετσι.μου φαινονται πιο ωραιες.φιλακια και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι μου...εδώ δόξα το Θεό, απλά τα διάφορα προβλήματα που έχουν προκύψει φέτος δεν μου έχει μείνει όρεξη για μπλόκιν, μια ο Κωρονοιός μιά θέματα υγείας, έχασα και τη μαμά μου πρόσφατα τι να σου λέω...τώρα τα ευχάριστα όμως...πριν 20 μέρες έγινα γιαγιά κι εγώ, ήρθαν τα μωράκια μας 2 αγοράκια δίδυμα και μας φέραν το χαμόγελο που είχαμε χάσει. Μόνο που δεν μπορούμε να πάμε ακόμη στη Σουηδία να τα δούμε αλλά που θα πάει θα ανοίξουν τα σύνορα κάποια στιγμή!!! Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι με υγεία φίλη μου, τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  2. Αν σου πω πως υποψιαστηκα πως κατι συμβαινει.Λυπαμαι για την μαμα σου.Ο Θεος ας την αναπαυσει.Κοιτα ομως μια ψυχουλα εφυγε δυο αλλες ηρθαν στη ζωη.Καλωσορισες στο κλαμπ των γιαγιαδων.Να σας ζησουν Χρυσα μου.Να ειναι γερα και ευλογημενα.Γελαω τωρα.Απο δω και εμπρος να δεις μαγειρεματα για τα εγγονακια σας.Τι θα σκαρφιζεται η γιαγια.θυμασαι που σου εγραφα καποια σχολια πως ηθελα νατα προσφερω στα εγγονια μου?Ετσι και εσυ.Γεροι να ειστε και ολα θα πανε καλα.Την αγαπη μου και πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψυχουλα μου τι χρονια κι αυτη οντως κ γω περασα διαφορα μια στα πανω μια στα κατω .... μια χαρα μια στεναχωρια....... ετσι ειναι ο κυκλος της ζωης ... ευχομαι να τα δειτε απο κοντα συντομα..... οι κεφτεδες φαινονται τελειοι θα το δοκιμασω στα επομενα κολοκυθακια.... μια χαραααααααα δειχνουν ζουμεροι κ νοστιμοτατοι απ το να τσιγαριζομαστε ωρες για τηγανητους.... γιατι οχιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου ΄τι επιθυμείς, υγεια να έχουμε στη ζωή όντως και τα εύκολα και τα δύσκολα!!! Μου άρεσαν ιδιαίτερα γιατι αποφεύγω τα τηγανιτά...δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν απλά τρως κάτι παραπάνω....χαχαχαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειοιιιιιιιιι τελειοιιιιιιιιι... μολις τα εφτιαξα!!!!
    ελαφρυ κ πεντανοστιμο βεβαια εμενα δεν μου βγηκαν τοσο καφε απο κατω την αλλη φορα θα τα βαλω 200 λες να τα βαλω απλο χωρις αερα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Σοφία μου που άρεσαν και σε σας...θα έλεγα αέρα και κάτω αντιστάσεις για να σου ροδίζουν απο κάτω για τις επόμενες φορές!

      Διαγραφή
    2. δλδ 180 αερα κ ΜΟΝΟ ΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΟΥΛΑ!!!! αντιστασεις? θα ξανακανω σημερα μου εφεραν και αλλα κολοκυθακια τα χθεσινα εγιναν αναρπαστα χαχαχχαχαα

      Διαγραφή
    3. Αέρα και _ γραμμούλα ακριβώς να είναι πιο δυνατός από κάτω...μη σου πω δοκίμασε 190-200 βαθμούς...θέλει δυνατό φούρνο να ροδίσουν όχι να βράσουν!!! Είμαι σίγουρη ότι θα βρεις τον τρόπο!!! Φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. ευχαριστω για τις συμβουλες καλη συνεχειαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζωή σεσας γλυκιά μου.... και έχω έχασα τον πατέρα μου στις30 Μαϊου 18 μέρες άντεξε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσείς δεν αφηνετε τά κολοκύθια νά βγάλουν τά νερά τους πρίν συνεχίσετε την συνταγή; όλες οι συνταγές σε σάιτ αυτό αναφέρουν. Αλλιώς θα είναι ρευστά και δεν θά πλάθονται καθόλου, θά βγάζουν συνεχώς νερά, γιατί φυσικά δεν γίνεται νά βάζεις μισό κιλό αλεύρι για να σφίξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σήμερα τις έκανα και έγιναν καταπληκτικές .Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ