Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Τσουρέκια γεμιστά 2021!!!







Καλό Πάσχα σας εύχομαι με υγεία.

Είπα να κάνω μία δόση τσουρέκια με αναψυκτικό όπως τη διάβασα στο διαδίκτυο χρόνο είχα...όρεξη για τσουρέκι επίσης...όπως και νάνε τα τσουρέκια τρώγονται!!!

Έβαλα και λίγη στέβια αντί για ζάχαρη  η πολύ ζάχαρη δεν τα βοηθάει να φουσκώσουν πολύ...νομίζω....δήθεν πιο λάιτ επίσης....αφού βρήκα πορτοκαλάδα με στέβια!

Τα υλικά:

1 κιλό αλεύρι για τσουρέκια + 60-100 γρ, ανάλογα το αλεύρι

2 φακελάκια μαγιά ξερή

200 γρ, γιαούρτι σε θερμοκρασία δωματίου

4 αυγά

220 γρ, ζάχαρη + 2 κουταλιές στέβια υγρή

4 κουταλιές ελαιόλαδα

1 φακελάκι μαχλεμπί

1 φακελάκι κακουλέ

2 κουταλιές ξύσμα πορτοκαλιού

200 ml πορτοκαλάδα με ανθρακικό (έβαλα με στέβια)

1 πρέζα αλάτι


120 γρ, βούτυρο τύπου Κέρκυρας σε θερμοκρασία δωματίου


Για τη γέμιση:

4 κουταλιές καστανή ζάχαρη

2 κουταλιές κακάο


Εκτέλεση:

Βάζουμε όλα τα υλικά στο μπόλ του μίξερ εκτός από το αλεύρι και τη μαγιά, και το βούτυρο που θα το χρησιμοποιήσουμε στην συνέχεια.






Δουλεύουμε τα υγρά υλικά 2-3 λεπτά.

Προσθέτουμε το αλεύρι εκτός από μισό φλιτζάνι θα το χρειαστούμε όταν βάλουμε το βούτυρο.

Ανακατεύουμε τη μαγιά στο αλεύρι.




Ζυμώνουμε 4-5 λεπτά μέχρι να γίνει μία μαστιχωτή ζύμη.

Την σκεπάζουμε με μεμβράνη και μία πετσέτα όπως είναι στο μπόλ του μίξερ, για 30 λεπτά.

Αν δεν έχετε ζέστη στο χώρο σας βάλτε το μπολ του μίξερ μέσα σε μία λεκάνη με ζεστό νερό όχι καυτό να το δέχεται το χέρι σας.

Αφού περάσουν τα 30 λεπτά ξαναβάζουμε το μπολ στο μίξερ και προσθέτουμε το βούτυρο.


Ζυμώνουμε πάλι 2-3 λεπτά μέχρι να απορροφηθεί το βούτυρο.

Η ζύμη είναι πλέον σαν πλαστελίνη.





Την σκεπάζουμε για άλλα 30 λεπτά να φουσκώσει .



Χωρίζουμε τη ζύμη χωρίς να την διπλώσουμε σε 2 μπάλες.

Πατάμε με τα δάχτυλα και κόβουμε τη ζύμη σε 3 λωρίδες, σύνολο 6 φυτίλια.




Τώρα αν θέλουμε να κάνουμε τα τσουρέκια γεμιστά βάζουμε τη γέμιση και κλίνουμε τη ραφή με μικρά τσιμπιματάκια.








Αν όχι κρατάμε την μία άκρη με το ένα χέρι και με το άλλο στρίβουμε ώστε να κάνουμε 3 φυτίλια.

Πλέκουμε το τσουρέκι και το τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα μακρόστενο 8χ30 .

Κάνουμε το ίδιο και με το επόμενο ζυμάρι.

Σκεπάζουμε τα τσουρέκια με μεμβράνη και πετσέτα για 30 λεπτά.



Περνάμε τα τσουρέκια με κρόκο αυγού αραιωμένο με 2 κουταλιές γάλα.

Πασπαλίζουμε με σουσάμι,  αμύγδαλα ή ζάχαρη καστανή, ότι μας αρέσει.






Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς στον αέρα.
Ψήνουμε 10 λεπτά και κατεβάζουμε τη θερμοκρασία στους 160 βαθμούς μην μας αρπάξουν, αν δούμε ότι παίρνουν γρήγορα χρώμα τα σκεπάζουμε με μία  λαδόκολλα.





Θέλουν 30- 35 λεπτά πάντα ανάλογα το φούρνο.

Η γέμιση με κακάο και καστανή ζάχαρη τα κάνει ανεπανάληπτα!!!

Είναι τσουρέκι σαν τα παραδοσιακά τσουρέκια της γιαγιάς...νωπά ,απαλά, γεμάτα ίνες, μυρωδάτα και πεντανόστιμα,,,αξίζουν να δοκιμαστούν!!!

Τα ευχαριστήθηκα πάρα πολύ ιδιαίτερα ο σύζυγος...μην χάσεις τη συνταγή μου είπε...τα θέλω πάλι σύντομα!!! 









Καλή επιτυχία!!!







7 σχόλια:

  1. Καλοφαγωτα Χρυσα μου.Καποια στιγμη θα τα δοκιμασω.Προς το παρον ακολουθω τις παλιες σου συνταγες.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσα μου αν κανω τα τσουρεκια την Μ.Τεταρτη και 2 -3τσουρεκια τα αφησω εξω.Εκτος καταψυξης θα μπαγιατεψουν?Ο γιος μου δεν τα θελει απο την καταψυξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Λίτσα μου! Να κάνεις για το γιό σου με τη μέθοδο τάνγκ τζόνγκ.... εγγύηση 100% σαν βαμβάκι για πολλές μέρες!!!
      http://zzcook.blogspot.com/2019/04/tang-zhong.html

      Διαγραφή
  3. πωωωωωωωωωωωωω φοβεραααααααα μου τρεχουντα σαλια
    δεν επιχειρησα ποτενα φτιαξω
    δεν εχω τετοιο αναδευτήρα στο μιξερ...
    με τα χερια ειναι πολυ επιπονο Χρυσα? δεν το δοκιμασα γιατι λενε θελει δυνατο ζυμωμα φοβαμαι μη με πιασει το αυχενικο μου!!!!!!!!! λες να το επιχειρησω τι λες Χρυσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου δεν θέλω να βάλω σε περιπέτεια θέλουν ζύμωμα καλό...κι εγώ λόγου χεριών τα κάνω κιλό κιλό στο μίξερ φυσικά είναι δυνατό το δικό μου, θα έλεγα έχει και συνταγές τσουρεκιών χωρίς ζύμωμα...κάτι θα βρεις...τα τσουρέκια θέλουν αγάπη... φτάνει που θα τα έχεις κάνει εσύ για τους αγαπημένους σου, με αγνά υλικά!!! Καλό Πάσχα με υγεία!!!

      Διαγραφή
  4. https://zzcook.blogspot.com/2016/04/2016_27.html Για δες αυτά Σοφία μου, πιο απλά δε γίνετε...θα τα ξαναφτιάξω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοβαρααααααααααα υπαρχουν χωρις ζυμωμααααααααα???
      παω να το δω τα παιδια μου θα χαρουν πολυ...... χιλια ευχαριστωωωωω

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ