Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Καρπούζι γλυκό!






Φίλοι μου γεια σας, σας εύχομαι καλό μήνα!
Σήμερα θέλω να σας γλυκάνω με ένα φανταστικό γλυκό του κουταλιού καρπούζι, αν και τα φρέσκα καρπούζια έχουν την τιμητική τους.
Κάντε το για να μη σας λείψει η γεύση του το χειμώνα.


Αν και ζορίζομαι τελευταία να βάζω αναρτήσεις γιατί με ταλαιπωρούν τα χέρια μου εδώ και αρκετές εβδομάδες (έχω ένα θεματάκι με τους καρπούς των χεριών μου, δεν μπορώ να πληκτρολογώ) .

Σύντομα όμως θα επανέλθω σιγά σιγά!!!!

Καρπούζι γλυκό δεν είχα στο μπλόγκ μου, στο ψυγείο όμως περίμενε το άγουρο καρπούζι του γείτονά μας, μας το έδωσε φρεσκότατο από τον κήπο τους αλλά δυστυχώς δεν είχε προλάβει να γλυκάνει....εγώ το γλύκανα καλά όμως... !!!!!



Υλικά:
2 κιλά καρπούζι (σε κομμάτια)
2 κιλά ζάχαρη
1 κ.σ. ξινό (λεμοντοζου)
1 λεμόνι το χυμό
αρμπαρόριζα ή βανίλια
φιστίκια

Εκτέλεση:

 Καθαρίζουμε την πράσινη εξωτερική φλούδα από ένα χοντρόφλουδο καρπούζι, αφήνουμε λίγο από την κόκκινη ψίχα.



Βάζουμε τα κομμάτια σε ένα μπολ με νερό και μία κουταλιά ξινό.
Αφήνουμε μέσα στο νερό 2-3 ώρες.


Τα στραγγίζουμε καλά και τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα με τη ζάχαρη.(χωρίς νερό θα βγάλει το καρπούζι).
Ξεκινάμε με σιγανή φωτιά μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.


Βράζουμε 10-15 λεπτά και ξαφρίζουμε αν χρειαστεί.
Αφήνουμε να κρυώσει.
Δεν το σκεπάζουμε για να μην σκουρύνει.


Την άλλη μέρα δένουμε το γλυκό, προσθέτοντάς του το χυμό λεμονιού και τα φυλλαράκια αρμπαρόριζας.



Για να μην ταλαιπωρούμε με το δέσιμο του σιροπιού χρησιμοποιώ θερμόμετρο, είναι μία πολύ εύκολη λύση.
Το γλυκό είναι έτοιμο και έχει δέσει όταν φτάσει το θερμόμετρο στους 110 βαθμούς.
Εγώ πρόσθεσα και φιστίκια (επιθυμία της αδερφούλας μου)!!!




Καλή όρεξη!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ