Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Τυρόπιτα στο τηγάνι!





Καλό μήνα φίλες και φίλοι μου!
Εύχομαι να περάσατε ένα όμορφο καλοκαίρι όλοι σας.
Εγώ μες τη χαρά.... κατα τ άλλα, ήρθαν τα παιδιά μου και πέρασα υπέροχα, δεν μπόρεσα να τους κάνω όσα φαγάκια φυσικά  θα ήθελα, αλλά ευτυχώς βοηθήσανε όλοι και δε μείναμε νηστικοί!!!!
Σιγά σιγά θα αρχίσω να βάζω συνταγούλες όσο θα μου επιτρέπεται, (ένα μικρό προβληματάκι με τα χέρια μου με κράτησε μακρυά σας, έχω θέμα με τους καρπιαίους σωλήνες και των δύο  χεριών μου και το μαγείρεμα έγινε πρόβλημα, αλλά  το γράψιμο μεγαλύτερο!!!!
Καλό φθινόπωρο με υγεία σε όλους και όλα θα πάνε καλά!!!


Τυρόπιτα στο τηγάνι όποιος δεν έχει δοκιμάσει πραγματικά χάνει, γίνεται με φύλλα χωριάτικα ή προ ψημένα τα λεγόμενα  (γιοφκά).


Θα χρειαστούμε 3-4 φύλλα

Για τη σάλτσα:
2 αυγά
½ φλιτζάνι ηλιέλαιο
1 φλιτζάνι γάλα
2 κ.σ. σιμιγδάλι ψιλό
1 κ.γλ. μπέκιν πάουντερ
Αλάτι

Για τη γέμιση:

Τυρί φέτα με λίγο ασπράδι αυγού και ψιλοκομμένο μαιδανό
πιπέρι φρεσκοτριμμένο
Μελιτζάνα σαλάτα (προαιρετικά.... μου αρέσει ιδιαίτερα)





Εκτέλεση:
Χτυπάμε τα αυγά με το λάδι, το γάλα, το σιμιγδάλι, το αλάτι και το μπέκιν, κάνοντας ένα χυλό.



Απλώνουμε το φύλο το βρέχουμε με το χυλό, το διπλώνουμε, το ξανα βρέχουμε με τον χυλό, 


βάζουμε τυρί τριμμένο ή και κίτρινα τυριά αν μας αρέσουν,  η γέμιση μπορεί να είναι με ότι υλικό μας αρέσει, διπλώνουμε το φύλλο σαν φάκελο και τον τοποθετούμε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι.




Το ψήνουμε σε μέτρια φωτιά σκεπασμένο με καπάκι γυρίζοντάς το συχνά.








Καλή όρεξη!!!


4 σχόλια:

  1. Θα ηθελα να ρωτησω εσεις εδω στην φωτο με τι ειδους φυλλο το κανατε;;
    Παντως φαινεται ΕΞΑΙΡΕΤΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου, την πίτα την έκανα με φύλλο χωριάτικο, τα μεγάλα τα προψημένα, υπάρχουν στη Β. Ελλάδα σχεδόν παντού!
      Μπορούν να γίνουν και με σπιτικό σίγουρα, για όποιον μπορεί να ανοίξει φύλλο! Είναι καλό να είναι το φύλλο χοντρό για να ρουφήξει τα υγρά που βάζουμε!
      Είναι εύκολη και γρήγορη λύση και παν από όλα πεντανόστιμη!!!

      Διαγραφή
  2. perastika sas .Sas parakoloutho syxna.Mou aresoun oi syntages sas kai idiaitera oi pites sas.
    fotini(sygnomh gia ta Grekenglish den exo plhktrologio Ellhnikon)MAYBE YOU READ ENGLISH NEXT TIME I WILL WRIGHT IN ENGLISH.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινή σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, χαρά μου που μοιράζομαι μαζί σας κάτι που αγαπώ πολύ ....τη μαγειρική!!!!! Καλή σου μέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ