Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Käsekuchen με βερίκοκα!






Το γλυκό αυτό το τρώγαμε πριν 40 χρόνια να φανταστείτε πολύ συχνά όταν ζούσαμε στην Γερμανία, η μαμά μου μου το ζήτησε να της το κάνω με βερίκοκα έγινε όπως πάντα υπέροχο!
Είναι εύκολο γρήγορο σε 10 λεπτά μπαίνει στο φούρνο!
Αν το επιχειρήσετε μπορείτε να βάλετε αχλάδι, κεράσια, ροδάκινα, αλλά με σταφίδες μουλιασμένες σε ρούμι είναι το αγαπημένο μου...



Υλικά:
4 αυγά
400 γρ, ζάχαρη
125 γρ, βιτάμ
750 γρ. στραγγιστό γιαούρτι 2%
200 γρ, κρέμα γάλακτος 2 %
2 φακελάκια σκόνη για πουτίγκα με γεύση βανίλιας (άνθος αραβοσίτου)
1 κουταλάκι γλυκού μπέκιν πάουντερ
2 σφηνάκια αμαρέττο
1 βανίλια
4-5 βερίκοκα καθαρισμένα και κομμένα σε κυβάκια.

Εκτέλεση:

Χτυπάμε το βιτάμ τη ζάχαρη και τα αυγά μέχρι να αφρατέψουν.


Προσθέτουμε το γιαούρτι, το μπέκιν , τη βανίλια, το αμαρέττο  την κρέμα γάλακτος και τις πουτίγκες.




Ανακατεύουμε το φρούτο που θα βάλουμε και τοποθετούμε το μείγμα στη φόρμα.



Βουτυρώνουμε μια φόρμα  26 αρα και πασπαλίζουμε με αλεύρι ή ψιλό σιμιγδάλι.
Ψήνουμε 60 λεπτά στους 180 βαθμούς


Κλείνουμε το φούρνο και αφήνουμε το γλυκό να κρυώσει μέσα.






Όταν κρυώσει το βάζουμε στο ψυγείο, την επόμενη μέρα είναι φανταστικό!



Καλή επιτυχία!!!


4 σχόλια:

  1. Χρυσα μου καλησπερα.ωραιο φαινεται τα υλικα απλα θα ηθελα να μου πεις τι υφη εχει;μοιαζει σαν την γαλατοπιτα να υποθεσω;πολλα φιλια και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λίτσα μου αν το δοκιμάσεις θα το λατρέψεις είμαι σίγουρη...μοιάζει με τσιζ κεικ αλλά πολύ πιο νόστιμο για τα δικά μου γούστα... να φανταστείς εγώ δεν τρώω πολύ ζάχαρη!Είναι ένα φανταστικό γλυκό για το καλοκαίρι κατα τη γνώμη μου! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Θέλω, οπωσδήποτε να το κάνω. Φαίνεται θαυμάσιο. Τα συγκεκριμένα φακελάκια για πουτίγκα (κρέμα), υπήρχαν στο Lidl και τα έπαιρνα πολύ συχνά. Τα τελευταία χρόνια όμως δεν υπάρχουν.Τι να βάλω και πόσο. Απ ότι βλέπω ήταν 37γρ.Να βάλω 37γρ.Χ 2, άνθος αραβοσίτου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα έκανα με ροδάκινα και έβαλα άνθος αραβοσίτου Γιώτης με γεύση βανίλια έγινε το ίδιο ...σας βάζω το λινκ http://zzcook.blogspot.com/2018/08/kasekuchen.html

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ