Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Πατατομπουκιές!!!





Τραγανές μπουκιές με νόστιμη γέμιση πατάτας και τυριών!
Στον γιορτινό μπουφέ αυτές οι μπουκίτσες θα κλέψουν την παράσταση...αλλά και σε βραδιές μπύρας!!!
Τα υλικά πολύ απλά!!!

Υλικά:
4 φύλλα χοντρά χωριάτικα τύπου Ψαχνών...(έβαλα προψημένα)

Για τη γέμιση:
1 κιλό πατάτες βρασμένες
1 φλιτζάνι τυριά διάφορα
Μερικές φετούλες καπνιστή γαλοπούλα
1-2 κρεμμυδάκια φρέσκα
αλάτι, πιπέρι, θυμάρι,
3-4 κουταλιές ελαιόλαδο

Για το φύλλο
70 γρ, βούτυρο λιωμένο
70 γρ, ηλιέλαιο
1 φλιτζάνι σόδα αναψυκτικό
1 αυγό

Εκτέλεση:
Βράζουμε τις πατάτες και αφού τις καθαρίσουμε τις πατάμε με το πιρούνι ΄ή με τον χοντρό τρίφτη.
Αναμιγνύουμε το κρεμμύδι, τα τυριά τριμμένα, τη γαλοπούλα ψιλοκομμένη, αλάτι πιπέρι θυμάρι, μαιδανό, και το λάδι.


Ανακατεύουμε βούτυρο, λάδι, σόδα και αυγό. αν το φύλλο είναι φρέσκο βάζουμε λιγότερη σόδα...
Απλώνουμε ένα φύλλο κάθε φορά και με το πινέλο βρέχουμε το φύλλο.
Διπλώνουμε το φύλλο και βάζουμε τη γέμιση, κάνουμε ρολό, κάνουμε το ίδιο με όλα τα φύλλα.
Κόβουμε τα ρολά περίπου στους 3 πόντους και αραδιάζουμε  όρθια σε βουτυρωμένο ταψί τα κομμάτια.





Βρέχουμε με το υγρό που μας περίσσεψε και πασπαλίζουμε με σουσάμι (προαιρετικά).




Ψήνουμε στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις 40 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν ανάλογα το φούρνο.





Καλή όρεξη!!!

10 σχόλια:

  1. Σαν να ακουω τον εγγονο μου να μου λεει ΄΄άρε ρε γιαγια τι εκανες παλι;να απαντω εγω.η συνταγη της φιλης μου,της Χρυσας.πολλα φιλακια Χρυσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Λίτσα μου, μια μεγάλη αγκαλιά τον εγγονό σου απο μένα και πολλά φιλιά σε όλους!!!

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικές συνταγές...μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα, ωραία ιδέα. Με έβαλες στα αίματα, καθώς έχω ένα τραπέζι αύριο βράδυ...
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να τις ευχαριστίθηκες Πηνελόπη μου,πολλά φιλιά απο μένα!!! Καλές γιορτές με υγεία!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία ιδέα! μπράβο κ ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λιγη μου φαινεται οπως την βλεπω στην φωτογραφια την γεμιση κατα μηκος του φυλλου
    δεν θα επρεπε να μπαινει τουλαχιστον τρεις φορες ανα διαστηματα στο καθε φυλλο?
    γιατι θα ειναι περισσοτερο το φυλλο παρα η γεμιση οταν τρωγεται ασχετα εαν κοβεται ο ρολος και μπαινει σε κομματια στο ταψι?παντως να ξερετε αυτη εντυπωση δινεται στην φωτο :λιγοστη γεμιση πολυ φυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς μας αρέσει...όποιος θέλει βάζει περισσότερη γέμιση, είναι και το φύλλο μισό...θέλουμε να είναι τραγανές οι μπουκιές και αν μείνουν δεν μαλακώνουν...λόγου πατάτας!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ