Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Φανταστικό κέικ με κεράσια!



 

Με τα κεράσια από τα δέντρα μας το γλυκό μου φάνηκε ακόμη πιο νόστιμο χαχαχαα!
Βάλετε  ότι φρούτα σας αρέσουν, εμάς μας αρέσουν τα κεράσια και ιδιαίτερα σε μένα τα λατρεύω!!!








Υλικά:
5 αυγά
200 γρ, ζάχαρη
150 γρ, ηλιέλαιο
300 γρ, αλεύρι
1 μπέκιν
1 βανίλια

500-600 γρ, κεράσια χωρίς κουκούτσια



Εκτέλεση:
Χωρίζουμε τα αυγά, τα ασπράδια τα χτυπάμε μέχρι να γίνουν μια σφιχτή μαρέγκα, προσθέτουμε τη ζάχαρη με τη βανίλια βροχηδόν.





Προσθέτουμε τους κρόκους έναν έναν και συνεχίζουμε το χτύπημα, προσθέτουμε έτσι και το ηλιέλαιο.


Κοσκινίζουμε το αλεύρι με το μπέκιν και με μία μαρίζ ανακατεύουμε απαλά μην μας ξεφουσκώσει το μείγμα.



Τοποθετούμε το μείγμα σε φόρμα 26αρα  τοποθετούμε τα κεράσια και πασπαλίζουμε προαιρετικά  τριμμένους ξηρούς καρπούς ότι έχουμε...και ψήνουμε στους 175 βαθμούς για 1 ώρα περίπου, ανάλογα το φούρνο.







Μπορεί να γίνει και με φράουλες αν δεν σας αρέσουν τα κεράσια!
Αφού κρυώσει πασπαλίζουμε με λίγη άχνη ζάχαρη.





Καλή όρεξη!!!




7 σχόλια:

  1. Κερνιεμαι 1 κομματι και φευγω.Αυριο παω να αγορασω κερασια και θα σου πω εντυπωσεις.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι μου τώρα μπορώ να σου απαντήσω...δεν είχα υπολογιστή (είχε πρόβλημα) εύχομαι να έκανες αυτό το υπέροχο κέικ...πραγματικά πολύ νόστιμο!

      Διαγραφή
    2. δεν πειραζει Χρυσα μου.Για το κεικ δεν σου λεω,αναρπαστο ιδιως απο τα πιτσιρικια.που μετρουσαν ποσα κερασια ετυχαν στον καθενα.Παμε για δευτερη διπλη δοση αυτη την φορα.Χα χα.πολλα φιλακια.

      Διαγραφή
  2. Ζωγραφιστό!!
    Με έβαλες σε σκέψεις για το επόμενο κέικ, καθώς τα κεράσια πια έχουν έρθει για καλά στην αγορά Χρύσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου να το κάνεις με κεράσια, με φράουλες...με ότι φρούτο σου αρέσει...είναι φανταστικό κέικ!!!

      Διαγραφή
  3. Εισαι καταπληκτικη και θα ηθελα να μου πεις αν μπορουμε το κεικ να το κανουμε κ με κερασια αποξηραμεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε Ελένη μου εγώ θα τα μούλιαζα όμως λίγο ή σε νερό αν πρόκειται για παιδιά ή σε ποτό!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ