Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Kanelbullar με μήλα, καρύδια και γλάσο!




Είναι αφράτα...είναι πεντανόστιμα τα ρολά με άρωμα κανέλας, γεμιστά με μήλο, καρύδια και κανέλα και γλασαρισμένα...ένα όνειρο!!!

Υλικά:
250 γρ, γάλα χλιαρό
100 γρ, ηλιέλαιο
1 αυγό
1 πρέζα αλάτι
3 κ,σ, ζάχαρη
2 φακελάκια βανίλια
1 κγλ, μπέκιν
1 φακελάκι μαγιά ξερή
500 γρ, αλεύρι

Για την γέμιση:
2 μήλα τριμμένα στο χοντρό τρίφτη
60 γρ, χοντροκομμένα καρύδια
100 γρ, ζάχαρη
1 κουταλιά κανέλα
2-3 κουταλιές βούτυρο

Για το γλάσο:
100 γρ, τυρί κρέμα (προαιρετικά)
5 κουταλιές ζάχαρη άχνη
3 κουταλιές κρέμα γάλακτος ή γάλα
1 κουταλιά βούτυρο


Εκτέλεση:
Ανακατεύουμε το γάλα, αυγό, τη ζάχαρη, το λάδι, τη μαγιά, προσθέτουμε το αλεύρι με το αλάτι και ζυμώνουμε μία εύπλαστη ζύμη.



Αφήνουμε να ξεκουραστεί 1 ώρα.



Ανοίγουμε ένα παραλληλόγραμμο φύλλο, απλώνουμε το βούτυρο, πασπαλίζουμε με ζάχαρη κανέλα, καρύδια και μήλο και τυλίγουμε σε ρολό.





Κόβουμε σε φέτες 2 εκατοστών και τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα.





Αφήνουμε να φουσκώσουν για 30 λεπτά σε ζεστό χώρο.
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις μέχρι να ροδίσουν ανάλογα το φούρνο.




Βγάζουμε από το φούρνο, αναμιγνύουμε το τυρί κρέμα, τη ζάχαρη, και την κρέμα γάλακτος ή το γάλα και το βούτυρο και το γλάσο που θα προκύψει περνάμε με το πινέλο τα ζεστά ρολά!!!




Καλή όρεξη!!!

15 σχόλια:

  1. Ονειρο.σκετο ονειρο Χρυσα μου.Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΑ!!!Και σκεφτόμουν ρολά κανέλλας ή σοκολάτας για το αυριανό πρωινό... Τώρα με έβγαλες από το όποιο δίλλημα, Χρύσα μας. Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου το μήλο τους δίνει μια άλλη νότα νοστιμιάς...θα σε ενθουσιάσουν!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Όλα είναι τέλεια θα προσπαθήσω να τα φτιάξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΠΟΡΕΛΑΙΑ.ΜΠΟΡΩ ΝΑΒΑΛΩ ΒΟΥΤΥΡΟ-ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΙΩΜΕΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείτε να βάλετε βούτυρο ή μαργαρίνη ...εγώ το έκανα με ηλιέλαιο και έγινε πολύ αφράτο και ελαφρύ!!!

      Διαγραφή
    2. Ποσοτητα δεν μου γραψατε!την ιδια με το σπορελαιο ?φυσικα λιωμενη

      Διαγραφή
    3. επισης αναφερετε και μπεικιν και μαγια και οταν παρακατω λετε για παρασκευη ζυνης δεν γραφετε οτι βαλατε το μπεικιν αλλα μονον την μαγια!βαζετε τελικα μπεικιν?επισης τις βανιλιες δεν αναφερετε οτι τις βαλατε!και αν ναι που?στην ζυμη?

      Διαγραφή
    4. Θα μου άρεσε να γράφετε το όνομά σας το να απαντώ ανώνυμα...δεν μου αρέσει...εγώ τη συνταγή την έκανα όπως την έγραψα, αν θέλετε να την κάνετε με βούτυρο θα το διακινδυνέψετε όπως κάνω εγώ αν δεν μου αρέσει κάποιο υλικό, όσο για το μπέκιν το βάζουμε πάντα στο αλεύρι, τις δε βανίλιες τις γράφω στα υλικά της ζύμης!Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  5. ααααααααααχ τι μοσχομυρισταααααααααα φανταζομαι θα γεμισε το σπιτι αρωματα!!!να σαι καλα που μας ξυπνας με τις συνταγες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσα μου ειχες δικιο.Απιστευτα.αφρατα πεντανοστιμα.και εκεινο το γλασο θεικο..λυπαμαι που δεν μπορω να στειλω φωτο.πολλα φιλακια και σε ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα λέω να τα ξαναφτιάξω Λιτσάκι μου και είδα το μήνυμα σου, πολλά φιλιά γλυκιά μου!!! Είναι πεντανόστιμα και τόσο μα τόσο εύκολα, χαίρομαι που σας αρέσανε!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα Χρύσα μου!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ