Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Μπράουνις με μήλο και σοκολάτα...κολασμένο!!!


Σοκολατένια μπράουνις. 
Από τότε που πείρα τις φόρμες για κεκάκια τα έχω ταράξει!!!
 Όταν πάω για καφέ στις φίλες μου παίρνω και ένα μαζί μου!!!!
Κάνω 1 δόση μπράουνις ή κέικ  και μετά το μοιράζω και βάζω για γέμιση ότι υπάρχει στο ντουλάπι μου!
Αυτή τη φορά έκανα ένα σκέτο κολασμένο, με πολύ σοκολάτα πασπαλισμένο με σουσάμι και ένα με μήλο τριμμένο και κανέλα!!!

Τα υλικά:
200 γρ μαργαρίνη
200 γρ σοκολάτα κουβερτούρα
4 αυγά
300 γρ ζάχαρη
300 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
50 γρ κακάο
2 κ.σ. μερέντα
1 βανίλια
1 πρέζα αλάτι

Εκτέλεση:
Λιώνουμε το βούτυρο με την κουβερτούρα σε μπέν μαρί.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι και το κακάο, με τη βανίλια και το αλάτι.
Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη, προσθέτουμε τη χλιαρή σοκολάτα και με μία μαρίζ ανακατεύουμε το αλεύρι.
Το μισό υλικό το βάζουμε σε μία φορμίτσα 20-22αρα βουτυρωμένη και πασπαλισμένη με σουσάμι.



Στο υπόλοιπο μείγμα  προσθέτουμε  ένα μεγάλο μήλο τριμμένο και ανακατεμένο με λίγο κανέλα





Ψήνουμε 35-40 λεπτά στους 175 βαθμούς στις αντιστάσεις.




Καλή επιτυχία!!!





6 σχόλια:

  1. Κολασμένο !!!!!!!!!!! Και αυτό με το μήλο μου άρεσε πάρα πολύ!! Το δε κόλπο με το σουσάμι στη βουτυρωμένη φόρμα είναι άπαιχτο! Δίνει εξαιρετικό τελικό αποτέλεσμα!!!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσαυγή μου! Κολασμένο δε θα πεις τίποτε!!!! Τα σοκολατένια είναι τα αγαπημένα μας !
      Ψάχνω πάντα να κάνω με απλά υλικά εύκολα γλυκάκια!!!
      Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!!

      Διαγραφή
  2. TELEIA KAI TA DYO.TO SOKOLATENIO THA GINEI POLY GRHGORA.SE EYXARISTOUME GIA THS SYNTAGES SOU.KATHE MERA SE PARAKOLOUTHO.MOU ARESOUN POLY OI SYNTAGES KYNHGION KAI OI ZYMES SOU.POLLES FORES EXO KANEI GIA THN MIKRH MOU GIA TO SXOLEIO SNACKS NA EISAI KALA.FOTINI T.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φωτεινή μου, το ανώνυμος μου κάνει κάπως, χαίρομαι που έγραψες το ονοματάκι σου, και επίσης χαίρομαι που σου αρέσουν οι συνταγές μου, άρα έχουμε τα ίδια γούστα!!!
      Να τα λέμε.... φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Μήλο και σοκολάτα είναι ένας υπέροχος συνδυασμός!
    Και η εμφάνιση του κέικ εξαιρετική! Εύγε!
    Μου άρεσε που δεν χρησιμοποίησες αλεύρι στη φόρμα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Έγραψες" Χρύσα μας!
    Η επικάλυψη σουσαμιού νομίζω πως κάνει την πραγματική διαφορά στο κατά τ' άλλα "σοκαριστικά σκανδαλιστικό" σοκολατένιο κέικ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ