Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Κεκάκια μήλου!



Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα!!!

Γιορτάζει και το μπλογκοσπιτάκι μου, χάρη σε σας φίλοι μου περάσαμε το μισό εκατομμύριο επισκέψεις , σας ευχαριστώ από καρδιάς., να είμαστε όλοι καλά και να περνάμε ακόμη καλύτερα, με αυτούς και με αυτά που αγαπάμε! Φιλάκια πολλά, σας αγαπώ!!!!


Muffins  μήλου για σήμερα!
Λατρεύω τα μήλα… Οι μηλόπιτες είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά, μετά την σοκολάτα!!!
Το έχετε καταλάβει είμαι σίγουρη με τόσες μηλόπιτες που βάζω στο μπλόγκ.
Αυτή τη φορά έχουν τα muffins την τιμητική τους!

Υλικά:
3 αυγά
1 φλιτζάνι ζάχαρη
1 φλιτζάνι γάλα
1 φλιτζάνι ηλιέλαιο
1 φλιτζάνι καρύδια χοντροκομμένα
2 κουταλιές σούπας κακάο
2 φλιτζάνια αλεύρι
2 κ.γλ. μπέκιν
Για τη γέμιση:
1-2 μήλα
1 κ.σ. ζάχαρη κρυσταλλική
1κ.γλ. κανέλα

Εκτέλεση:
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Χτυπάμε τα αυγά να φουσκώσουν, τη ζάχαρη, το λάδι, το γάλα, συνεχίζοντας το χτύπημα, το κακάο, τα καρύδια με το αλεύρι και το μπέκιν.



Μοιράζουμε το μείγμα  σε ένα ταψί με υποδοχές για μάφιν.
Καθαρίζουμε τα μήλα, τα κόβουμε σε κυβάκια τα πασπαλίζουμε με ζάχαρη και κανέλα.



Σε κάθε υποδοχή βάζουμε 1-2 κουταλιές μήλα.



Ψήνουμε τα κεκάκια 30 λεπτά ή δοκιμάζουμε με μία οδοντογλυφίδα στο κέντρο αν βγαίνει στεγνή έχουν ψηθεί!!!



 Μπορούμε να διπλασιάσουμε τα υλικά και να  ψήσουμε συνχρόνος  και σε ταψάκι με λαδόκολλα μηλοπιτούλα!


Καλή επιτυχία!!!




8 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Ζουζού μου στο μπλογκοσπιτάκι σου, να ζήσει,να ευτυχήσει και να συνεχίσει. Μυρωδιές σκορπούνε τα μηλοκεκάκια σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ρε μαμά με τα ωραία σου και το blog σου!
    Τα "Ζουζουνομαγειρέματα", το blog μαγειρικής της μητέρας μου έφτασε τους 500 χιλιάδες επισκέπτες κι εγώ προσωπικά το γιορτάζω με μια υπέροχη μακαρονάδα από τα χεράκια της, έστω και σε τάπερ! (δύσκολο πράγμα τα τελειώματα της θητείας δίπλα στο σπίτι σου, αφήστε...)

    Τα όπλα στη φαρέτρα της: οι απίστευτες μαγειρικές ικανότητές της, το οτι είναι ακούραστη, το οτι έχει φαντασία και δημιουργικότητα (από κάπου θα έπρεπε να πάρω κι εγώ ;) ) το οτι όλα, όλα, από ένα φουλ-Χριστουγεννιάτικο τραπέζι έως και ένα απλό φοιτητικό φαγάκι του 10λεπτου γίνονται με αγάπη περισσή. Αυτό, κι από τον υπολογιστή της που πια τον ξέρει απ'έξω έφτασε να έχει τις συνταγές της σε blogs σε όλο τον κόσμο, από την Ελλάδα και την Κύπρο ως τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, να κάνει φίλες και φίλους, οι οποίοι ακολούθως μοιράζονται αυτό το φαϊ που χαίρομαι εγώ κι η οικογένεια μου τόσα χρόνια!

    Μα 500,000 κόσμος ρε mom; Πού να μπορούσαν να τα δοκιμάσουν κιόλας! Θα γίνει κι αυτό σε κάποια φάση, αν κι ως τότε σε βλέπω με 10 εκατομμύρια views ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!!!!
    Ωραίο το μαφινάκι με τα μήλα αλλά φαντάζομαι και τη μακαρονάδα σούπερ!!!!
    Τυχερός ο νέος!!

    Φιλιά και καλή συνέχεια Ζουζού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζουζού ο πιο φαν δοκιμαστής των φαγητών σου τα είπε όλα. :) :) :)
    Εύχομαι σε ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες!

    Φιλάκια σου πολλά, γλυκιά μαμά του Ντίνου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ