Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Πίτσα τυριών, με αρωματική ζύμη σκόρδου!!!










Φανταστική ζύμη τόσο αφράτη και τόσο αρωματική... δεν υπάρχει!!!
Μετά τα σκορδόψωμα θέλησα να κάνω διάφορες παραλλαγές και ναι...είναι τόσο ωραία η ζύμη και χωρίς ζύμωμα...μόνο με ανακάτεμα με μία ξύλινη κουτάλα, βρήκα τη χαρά μου... αγαπώ το κασέρι και φυσικά την πίτσα ποιός δεν την λατρεύει!

Τα υλικά που θα βάλετε στην δική σας διάθεση!

Υλικά για τη ζύμη

125 γρ. γάλα χλιαρό

1 κουταλάκι μαγιά ξερή

2 κουταλάκια ζάχαρη

1 κουταλάκι αλάτι

1 αυγό

250 γρ. αλεύρι

3 κουταλιές βούτυρο μαλακό περίπου 40 γρ.

3 κουταλιές ψιλοκομμένο μαιδανό (προαιρετικά)

1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο λιωμένη

1 κουταλάκι κοφτό θυμάρι και ρίγανη


Κασέρι σε κύβους ότι έχετε.
1 φλιτζάνι τριμμένα τυριά, ανάμικτα ότι έχει το ψυγείο...κασέρι μοτσαρέλα, ανθότυρο, φέτα ή κασέρι μαλακό για πίτσα.
1 πιπεριά κόκκινη ψητή σε φετούλες.
100 γρ καπνιστή μπριζόλα ή ότι επιθυμίτε
3-4 ελιές ψιλοκομμένες.
θυμάρι και ρίγανη



1 κουταλιά βούτυρο μαλακό για το άνοιγμα του φύλλου



Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι προσθέτουμε τη ζάχαρη τη μαγιά το αλάτι το ζεστό γάλα όχι καυτό και το αυγό.
Ανακατεύουμε με μία ξύλινη κουτάλα να ενωθούν όλα τα υλικά θα γίνει μία πολύ μαλακιά ζύμη.





Προσθέτουμε και το βούτυρο και ανακατεύουμε η ζύμη κολλάει πάρα πολύ... δεν την ζυμώνουμε με το χέρι δουλεύουμε με το κουτάλι.





Βουτυρώνουμε ένα μπολ βάζουμε τη ζύμη και την σκεπάζουμε με μεμβράνη για μία ώρα.
Τη βάζω στο φούρνο μικροκυμάτων (αν υπάρχει) για μία ώρα αφού βράσω ένα ποτήρι νερό και το αφήνω μέσα στο φούρνο να κρατάει ζέστη και υγρασία.




Αφού διπλασιαστεί η ζύμη πασπαλίζουμε αλεύρι στον πάγκο της κουζίνα ρίχνουμε τη ζύμη με αλευρωμένο χέρι και διπλώνουμε δεν ζυμώνουμε διπλώνουμε τη ζύμη!!!

Πασπαλίζουμε με σιμιγδάλι μία λαδόκολλα αφού την απλώσουμε στο ταψί τοποθετούμε τη ζύμη και με χέρια βουτυρωμένα την ανοίγουμε όσο μπορούμε.











Τοποθετούμε περιμετρικά τους κύβους και στο κέντρο τα υπόλοιπα υλικά.







Σκεπάζουμε με μεμβράνη για μισή ώρα.
Περνάμε τη ζύμη με λίγο βούτυρο από αυτό που μας περίσσεψε...που ανοίξαμε τη ζύμη.
Ψήνουμε στην κάτω σχάρα στους 175 βαθμός για 20-25 λεπτά περίπου κάτω αντιστάσεις και αέρα μέχρι να ροδίσει η ζύμη...η κάθε νοικοκυρά ξέρει φυσικά το φούρνο της!!!













Καλή όρεξη!!!

6 σχόλια:

  1. Έχω μέρες να κάνω πίτσα ...και τώρα με ξεσήκωσες "άγρια" καλή μου Χρυσούλα.
    Πολύ μου άρεσε ο ιδιαίτερος τρόπος που την "έκλεισες" γύρω-γύρω.
    Καλό απόγευμα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουκιά και συχώριο Πηνελόπη μου, το γύρω-γύρω κάνει τη διαφορά...αλά και το σκορδοζυμαράκι...δε σου λέω...φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Χρύσα μου είναι η πιο τέλεια πίτσα για μένα .Μου αρέσει πολύ το κασέρι και θα την κάνω κάποια στιγμή πιο μετά γιατί τώρα νηστεύουμε .Να σαι καλά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φιλίτσα μου, το κασέρι και για μένα έρχεται πρώτο στη λίστα των τυριών,το χρησιμοποιώ συχνά σε πολλά σκευάσματα που θέλουν τυριά! όταν θα τελειώσει η νηστεία θα σου το θυμίσω!!!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει... διαβάζω την ανάρτηση, είμαι στο γραφείο και μου τρέχουν τα σάλια! Τι όμορφα που δείχνει το ιδιαίτερο δίπλωμα γύρω-γύρω! Αχ βρε Χρυσούλα μου είσαι μεγάλη "μαστόρισσα" που θα έλεγε και η Σμυρνιά γιαγιά μου. Φιλάκια!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σε παινεύει μια καλλιτέχνης...εκτός του κοκκινίσματος... χαμογελάς με ευχαρίστηση...χαχαχα! Ευχαριστώ Χριστίνα μου για τα καλά σου λόγια! Δε μένει παρά να τη φτιάξεις, αφού είναι αδύνατον να γευθείς τη δική μου...μακάρι να μπορούσα να την μοιραστώ μαζί σου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ