Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Πατατομπουρεκάκια τραγανά!!!




Υλικά για τα φανταστικά και τραγανά μπουρεκάκια πατάτας, τα αγαπώ τόσο πολύ...τα κάνω πολύ συχνά είναι τόσο τραγανά...θα απορήσετε...!!!
Έχω κάνει και τα πατατομπουρέκια ΕΔΩ...αλλά με χυλό σιμιγδαλιού, είναι πεντανόστιμα όπως  και αυτά...απλά αυτά είναι κριτσανιστά!!!

4 φύλλα μεγάλα χωριάτικα ή γιοφκά προψημένα

Για τη γέμιση:
4 πατάτες βρασμένες
4 φετούλες καπνιστή μπριζόλα ψιλοκομμένη
1 φλιτζάνι τυριά διάφορα
1 κουταλιά βούτυρο
1 φλιτζάνι  μανιτάρια κονσέρβα
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
Πιπέρι και αλάτι αν χρειαστεί.

Για το πασπάλισμα των φύλλων:
3 κουταλιές αλεύρι
2 κουταλιές νισεστέ
1 κουταλάκι μπέκιν

1 ποτήρι λάδι
1 ποτήρι νερό

Εκτέλεση:
Βράζουμε τις πατάτες και τις λιώνουμε με 1 κουταλιά βούτυρο.


Σοτάρουμε το κρεμμυδάκι με την πιπεριά, την καπνιστή μπριζόλα ή μπέικον και τα μανιτάρια.



Προσθέτουμε τις πατάτες και το τυρί και ανακατεύουμε, αφήνουμε να κρυώσει.



Ανοίγουμε το πρώτο φύλλο γιοφκά και το αλείφουμε με λάδι και νερό (εγώ τα  βάζω σε ένα ψεκαστήρι και ψεκάζω τα φύλλα για ευκολία).

Ανακατεύω το αλεύρι με το νισεστέ και το μπέκιν  και πασπαλίζω μια κουταλιά μεγάλη επάνω στο λαδωμένο φύλλο.


Βάζουμε ένα ακόμη φύλλο λαδώνουμε πασπαλίζουμε πάλι με αλεύρι νισεστέ.


Κόβουμε το φύλλο και μοιράζουμε τη γέμιση.


Τυλίγουμε τα μπουρέκια και τα βρέχουμε με το λάδι νερό που μας περίσσεψε.


Αραδιάζουμε σε ταψί και ψήνουμε στους 180 βαθμούς στον αέρα μέχρι να ροδίσουν.


Καλή όρεξη!

9 σχόλια:

  1. Αυτά πρέπει να είναι πεντανόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι κόλπα είναι αυτά με τα φύλλα και το σχετικό "αλεύρωμα" βρε Χρύσα! Θα το δοκιμάσω σύντομα με κάποια φύλλα που έχω κατά νου.
    Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου, είναι το κόλπο που κάνει τα προψημένα φύλλα σαν φρέσκα, πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. κυρια μου τα ρεστα μου.φιλακιαααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι μου πολλά φιλιά και αγκαλιές φίλη μου!

      Διαγραφή
  4. Σήμερα βρήκα τη σελίδα σου και δηλώνω ενθουσιασμένη!
    Στη δεύτερη φωτο από το τέλος βλέπω ένα μπουρέκι να κολυμπά στο μπωλ με το νερό. Έτσι τα βρέχεις?
    Έχω την εξής απορία: Γιατί πασπαλίζεις με αλεύρι και νεσεστέ? Τι κερδίζεις μ' αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ φίλη μου, καλωσόρισες στα μαγειρέματα μου, θα σου λύσω την απορία αμέσως...το φύλλο όπως λέω είναι προ ψημένο το βουτάω στο μπολ με το νερό και το λάδι να νοτίσει και να μαλακώσει λίγο, όσο για το αλεύρωμα επίσης αυτό βοηθάει στο να δέσουν τα φύλλα σαν κόλλα μεταξύ τους με το νερό λάδι που τα ραντίζω...γίνονται σαν φρέσκα και πιο τραγανά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση! Την επόμενη φορά που θα φτιάξω πίτα, θα το δοκιμάσω και θα σου γράψω για το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ