Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Ζελέ γιαουρτιού με φρέσκα κεράσια!


Ζελεδάκι αφιερωμένο!!!

Για να το θυμόμαστε...
...ανέβηκα στην κερασιά να κόψω ένα κεράσι και από το κλαδί της έπεσα και έσπασα...ποδαράκι... το λέει και το τραγούδι... το γλυκάκι το κάναμε πάντως!!!

Αφού υπήρχαν τα κεράσια προσπαθήσαμε να τα αξιοποιήσουμε...φάγαμε εμείς, φάγανε οι φίλοι μας, χόρτασαν τα πουλιά και οι μέλισσες...μας έμεινε ο γύψος...προς το παρόν...κάναμε κομπόστες για το χειμώνα και φυσικά γλυκό του κουταλιού για ιδιαίτερες στιγμές!!!

Βάζω πάντα κεράσια στην κατάψυξη εκτός από τις κομπόστες και έχω για πολύ καιρό...αν έχετε περίσσια φρούτα όπως δαμάσκηνα ή ροδάκινα,  η κατάψυξη είναι καλή λύση!!!


Το γλυκό που γίνετε όλες τις εποχές, με ότι φρούτο θέλουμε,  αρέσει σε μικρούς και μεγάλους, είναι τόσο απλό που μπορεί να γίνει από τον καθένα!!!
Τόσο απλό τόσο νόστιμο τόσο ελαφρύ...
Κεράσια είχα με κεράσια το έκανα!


Υλικά:
1 φακελάκι ζελέ χωρίς ζάχαρη ή και με ζάχαρη
300 γρ. νερό βραστό
200 γρ, νερό κρύο από το ψυγείο
100 γρ,  περίπου 2 μεγάλες κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό 2%
15-20 περίπου κεράσια

 Εκτέλεση:
 Εγώ παίρνω αυτό χωρίς ζάχαρη, μας αρέσει πιο πολύ, τρως χωρίς τύψεις!!!


Σε ένα μπολ διαλύουμε το ζελέ, το μείγμα του φακέλου με το ζεστό νερό, προσθέτουμε το γιαούρτι και με το σύρμα χειρός διαλύουμε το γιαούρτι, προσθέτουμε και το κρύο νερό και ανακατεύουμε.
 Προσθέτουμε τα φρέσκα κεράσια με κουκούτσι ή χωρίς (εγώ δεν τα βγάζω...αλλά προειδοποιώ μην έχουμε κα να ατύχημα με κανένα δόντι...)


Βάζουμε το μείγμα σε φόρμα σιλικόνης καλύτερα, γιατί ξεφορμάρετε εύκολα.
Αυτό ήταν...στο ψυγείο για ένα βράδυ και καλή μας όρεξη!!!!



2 σχόλια:

  1. Ααα.Χρυσα μου.ποδαρακι ραγισμενο?τρομακτικη εμπειρια.το εχω ζησει και ξερω.κνημη περονη και αστραγαλο.χειρουργειο 4ωρων και ενθυμιο μια λαμα και 2 βιδες.περαστικα σου κουκλα μου και να προσεχεις.απολαυσε το γλυκακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Λιτσάκι μου όχι εγώ ο σύζυγος έσπασε το πόδι του εδώ και ένα μήνα, μεγάλη ταλαιπωρία...όλα πέσανε πάνω μου τώρα ο κήπος τα σκυλιά...μη το συζητάς...περαστικά να είναι μόνο τι να κάνουμε!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ