Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Κρουασάν με γέμιση γιαουρτιού!!!






Κρουασάν με γέμιση γιαουρτιού...ναι καλά διαβάσατε...
Τόσο νόστιμα κρουασάν δεν θα το πιστεύετε.
Την άλλη μέρα αν μείνει κανένα είναι τόσο αφράτα, απίστευτα!!!!!
Εγώ δεν έχω αδυναμία στη φέτα όπως έχουν όλοι στην οικογένεια, βασικά με το αλάτι έχω θεματάκι...αλλά μου αρέσουν οι ζύμες...έχω κάνει με τυρί κρέμα τυροπιτάκια και μου άρεσαν πάρα πολύ, με κασέρια επίσης, ας δοκιμάσω είπα και με γιαούρτι είχα στο ψυγείο 5% για τζατζίκι...πραγματικά όσοι φάγανε τα λάτρεψαν!!!
Με τρία υλικά στην κυριολεξία!

Υλικά:
3 φύλλα μεγάλα χωριάτικα τύπου (γιοφκά)
200 γρ. στραγγιστό γιαούρτι 5% ή 10%
100 γρ, βούτυρο
3-4 κουταλιές λάδι

1 κρόκο αυγού για το άλειμμα

Εκτέλεση:
Λιώνουμε το βούτυρο και το ενώνουμε με το λάδι, ηλιέλαιο...προτιμώ όταν βάζω βούτυρο.
Ανοίγουμε το πρώτο φύλλο αλείφουμε με το βούτυρο και από πάνω στρώνουμε γιαούρτι με το πινέλο.
Προτιμούμε ένα παχύ γιαούρτι και στραγγιστό, για να μην τρέχει...
Τοποθετούμε το δεύτερο φύλλο πάνω στο πρώτο και ξανά βούτυρο και γιαούρτι.
Κάνουμε το ίδιο και με το τρίτο φύλλο.







Κόβουμε σε 20- 24 τρίγωνα αν τα φύλλα είναι πολύ μεγάλα, όπως τα δικά μου...αλλιώς κάνουμε μεγαλύτερα τα κρουασάν.
Αλείφουμε με αραιωμένο κρόκο.



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.








Καλή όρεξη!!!


2 σχόλια:

  1. Φαίνονται τέλεια αλλά που βρίσκω τα φύλλα γιουφκά και με τι μπορώ να τα αντικαταστήσω, π.χ. με απλά χωριάτικα (Ζαγορίσιο κλπ)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χοντρά χωριάτικα φύλλα, και τύπου Ψαχνών ...αν ανοίγεις μόνη σου φίλη μου ακόμη καλύτερα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ