Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Λαβράκι λεμονάτο με μάραθο!!!



Νοστιμότατο!
Πήρα ιδιαίτερα εύσημα από τον άντρα μου, αυτός το ψάρεψε και ήταν διπλή η χαρά!!!
Ένα που το ψάρεψε και δύο που το έφαγε!!!
Μου το καθάρισε όπως γίνετε πάντα χαχαααα, και μου είπε να το κάνω όπως γουστάρω, εκείνος προτιμά τα ψητά στα κάρβουνα.
Εγώ το δοκίμασα στην κατσαρόλα και έγινε φανταστικό, με απλά υλικά το λαβράκι είναι ψάρι που δεν θέλει σχεδόν τίποτα, από μόνο του είναι πολύ νόστιμο!!!

Υλικά:
Λαβράκι
1 φλιτζανάκι του καφέ νερό
4 κουταλιές ελαιόλαδο
2-3 κλαδάκια μάραθο, μαιδανό, άνηθο
αλάτι πιπέρι
1 φλιτζανάκι του καφέ άσπρο κρασί
1 λεμόνι χυμό και ξύσμα
1 κ.γλ. κορν φλάουερ

Εκτέλεση:
Βάζουμε σε μία κατσαρόλα ή τηγάνι, το νερό και το λάδι να βράσει.
Τοποθετούμε το ψάρι και το μάραθο, αφού το ανοίξουμε στα δύο, το αλατοπιπερώσουμε, με την πέτσα από κάτω.


Σε ένα γυάλινο βάζο (το κάνουμε σέικερ) χτυπάμε το κρασί το λεμόνι και το κόρν φλάουερ.
Βράζουμε το ψάρι 3-4 λεπτά και το περιχύνουμε με το υγρό του βάζου.
Κλίνουμε τη φωτιά και πασπαλίζουμε με έξτρα άνηθο και μαιδανό, και σκεπάζουμε με το καπάκι για μερικά λεπτά.



Καλή όρεξη!!!



2 σχόλια:

  1. Τι να πω, έτσι που το βλέπω, είναι δελεαστικότατο.
    Λατρεύω και τα ψάρια και το μάραθο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που είμαστε μακρυά Ελένη μου, θα σε καλούσα να πιούμε κρασάκι και να φάμε παρεούλα!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ