Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Στρούντελ με δαμάσκηνα της αυλής μου!!!












Μαύρα ζουμερά δαμάσκηνα από την αυλή μου.
Τρώμε ωμά, κάνουμε μαρμελάδα, βάζουμε στην κατάψυξη, μοιράζουμε σε φίλους... και όταν έχω κέφια κάνω και κανα γλυκάκι.
Είχα σφολιάτα και έκανα κάτι σε εύκολο γλυκάκι για όλες τις ώρες...και ελαφρύ φυσικά, σε ατομικά γλυκάκια και ένα σκεπαστό στρούντελ.
δέστε πόσο εύκολα γίνετε!!!

Υλικά:
2 φύλλα σφολιάτας

1 κιλό δαμάσκηνα βανίλιες
2-3 σύκα (προαιρετικά) ή άλλο φρούτο
2-3 κουταλιές  μαύρη ζάχαρη
1 κουταλιά βούτυρο
2 κουταλιές μέλι
1 χούφτα καρύδια
Μερικά φύλλα αρμπαρόριζα
Άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα

Εκτέλεση:
Κόβουμε τα δαμάσκηνα σε φέτες.



Ζεσταίνουμε ένα τηγάνι αντικολλητικό.
Βάζουμε τα δαμάσκηνα τη ζάχαρη και το βούτυρο και σοτάρουμε 2-3 λεπτά να μην μας λιώσουν.
προσθέτουμε το μέλι, την αρμπαρόριζα και τα καρύδια.





Αφήνουμε να κρυώσει η γέμιση.
Απλώνουμε τη μισή γέμιση στο ένα κομμάτι σφολιάτας και στην άλλη κάνουμε ατομικά.




Ψήνουμε στους 180 βαθμούς στον αέρα, μέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα.







Καλή επιτυχία!!!



2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Χρύσα!!
    Υπέροχο το στρούντελ αλλά και οι ταρτίτσες ...τα καταλιμπίστηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου, ευχαριστώ καλή μου, όταν έχουμε πολλά κέφια καμιά φορά.. παίζουμε κιόλας...χαχααα!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ