Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Τα τυροΠΛΙΣΕδάκια μου!!!










Τυροπιτάκια  Πλισέ! 
Φύλλα υπέροχα για αφράτα τυροπιτάκια ή ότι άλλη γέμιση θέλουμε...



Υλικά για τη ζύμη:
1 φλιτζάνι τσαγιού γιαούρτι
1 φλιτζάνι τσαγιού γάλα
1 αυγό
1 φλιτζάνι τσαγιού ηλιέλαιο
1 φακελάκι μπέκιν πάουντερ
1 κουταλιά ξύδι
Αλεύρι όσο πάρει

Για τα τυροπιτάκια  
300 γρ τυριά τριμμένα


Για το βουτύρωμα

1 φλιτζάνι βούτυρο καλό και 1/2 φλιτζάνι ηλιέλαιο



Για το άνοιγμα των φύλλων νισεστέ.
Εκτέλεση:

Αφού ζυμώσουμε το ζυμάρι το χωρίζουμε σε 12  μπαλάκια
Ανοίγουμε το καθένα με νισεστέ όσο μεγάλο φύλλο μπορούμε.




 Τυλίγουμε στον πλάστη το φύλλο αφού το αλευρώσουμε με λίγο νισεστέ, το πιέζουμε και από τις δύο πλευρές και το σουρώνουμε.




 Με προσοχή το τραβάμε και το βγάζουμε από τον πλάστη, το αφήνουμε στην άκρη και συνεχίζουμε με τις υπόλοιπες μπάλες.




Στρώνουμε μία μεγάλη πετσέτα κουζίνας ή μια μεγάλη λαδόκολλα, ανοίγουμε το πρώτο φύλλο πασπαλίζουμε λάδι βούτυρο τυρί, βάζουμε το επόμενο και κάνουμε το ίδιο, το ένα πάνω στο άλλο.







Πιάνουμε την πετσέτα από τις δύο άκρες από την μακριά πλευρά και τις σηκώνουμε συγχρόνως να κυλήσουν τα φύλλα και να τυλιχτούν.






Τα 12 φύλλα μας κάνουν 6 ρολά.
Κόβουμε το κάθε ρολό και το τοποθετούμε στο βουτυρωμένο ταψί, περνάμε με βούτυρο λάδι και αν θέλουμε  στα τυροπλισεδάκια βάζουμε κρόκο αυγού και πασπαλίζουμε με σουσάμι.(προαιρετικά αν έχουμε...)






Ψήνουμε στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.










Καλή όρεξη!!!

24 σχόλια:

  1. Τι έίναι αυτό που έφτιαξες πάλι; Τι φαντασία είναι αυτή; Στις πίτες είσαι ασυναγώνιστη!!! Μας έχεις δώσει του κόσμου τις διαφορετικές συνταγές!!! Και όλες πεντανόστιμες!!! Αυτή η συγκεκριμένη, έτσι που το φύλλο σχηματίζει πλισέ, φαντάζομαι ότι με τον αέρα που παίρνει μέσα το φύλλο θα είναι απίστευτα τραγανή!!! Αλλά γιατί να φαντάζομαι; Θα την φτιάξω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Δέσποινα όντος είναι υπέροχη... με τις πίτες έχω ΄έρωτα και αν μπορούσα θα έτρωγα μόνο πίτες (όχι ότι δεν το κάνω χαχαα) Ψάχνω... βλέπω στο διαδίκτυο... φαντάζομαι... και πειραματίζομαι με τα υλικά που έχω στη διάθεσή μου, αν μου αρέσουν σας τα προτείνω και τα αποθηκεύω φυσικά για μένα πρωτίστως!!! Καλό σου βράδυ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι να πω δεν εχω λογια.εργο τεχνης. και πολλα μπραβο για την υπομονη που εχεις να ανοιγεις φυλλα .και εγω το κανω αλλα κουραζομαι βρε κουκλα μου.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίτσα μου για τα καλά σου λόγια, εμένα η κουζίνα με χαλαρώνει και με κάνει να ξεχνιέμαι, κάτι σαν χόμπι που λέμε... φιλάκια φίλη μου!!!

      Διαγραφή
  4. Ανοίγεις εκπληκτικά φύλλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μακάρι να είχα το ταλέντο σου και θα έφτιαχνα αυτή τη συνταγή σήμερα κιόλας!!! Φανταστικά!!! Δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Χρυσαυγή μου σίγουρα θα την κάνεις και καλύτερη αφού το έχεις κοριτσάκι μου και οι φωτογραφίες σου θα είναι αριστούργημα... περιμένω... φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Μιλάμε για την απόλυτη "τεχνική"! Εξαιρετική πίτα έφτιαξες και πάλι αγαπητή μου, γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πηνελόπη μου να την δοκιμάσεις είναι υπέροχη! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Το ζυμάρι μιλάει στα χέρια σου... σε ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες σου,το μοίρασμα,όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, όταν τα μοιράζομαι μαζί σας φίλες μου η χαρά μου είναι διπλή... φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Τελεια ειναι! Εχω μια απορια τα φυλλα ανα δυο τα κανω ρολο η το καθενα μονο του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ένα τα φύλλα τα ανοίγουμε και ανα δύο τα τυλίγομε, το ένα πάνω στο άλλο κάνουμε το ρολό με το τυρί ανάμεσα...

      Διαγραφή
  8. Γεια στα χερια σου.Υπεροχη! Να ρωτησω κατι, Το σουρωμενο φυλλο που βγαζω απο τον πλαστη το ξετιληγω αντιστροφα για να βαλω την γεμιση η οπως ειναι σουρωμενο το πλαθω σε φυλλο με την βεργα σε καινούργιο φυλλο? Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨οπως το κατάλαβες φίλη ή φίλε μου, το ξετυλίγουμε αντίστροφα... βάζουμε τη γέμιση τοποθετούμε ένα φύλλο ακόμη και ρολάρουμε!!!

      Διαγραφή
  9. Γεια στα χερια σου.Υπεροχη! Να ρωτησω κατι, Το σουρωμενο φυλλο που βγαζω απο τον πλαστη το ξετιληγω αντιστροφα για να βαλω την γεμιση η οπως ειναι σουρωμενο το πλαθω σε φυλλο με την βεργα σε καινούργιο φυλλο? Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ποσα μπαλακια βγαζει αυτη η δοση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου, 22 μπαλάκια έκανα και έκανα 11 ρολά πλισεδένια όπως φαίνονται και στη φωτογραφία!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα σας, να σας ρωτήσω πόσο περίπου αλεύρι παίρνει μου βγαίνει πολύ λαδερη! Δεν είναι δλδ σαν φύλλο πίτας στεγνό να ανοίγει καλά αυτό εννο. Το 1 φλυτζανι τσαγιού γιαούρτι είναι ένα γιαούρτι 200 γρ? Τα μέτρησα με το κεσεδακι. Φαίνονται υπέροχα θέλω πολύ να τα πετύχω την επόμενη φορά!! ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αλεύρι είναι τόσο...όσο, για να γίνει μία ζύμη να μπορεί να ανοιχτεί φύλλο...το γιαούρτι και το λάδι στη ζύμη είναι για να είναι στο ψήσιμο νόστιμο και να μην σκληραίνει ανάμεσα στις πτυχώσεις από το νισεστέ...μετρήστε με ποτήρι ένα γιαούρτι, ένα γάλα ένα λάδι ηλιέλαιο...αν θέλετε δοκιμάστε με λιγότερο λάδι 3/4 του ποτηριού λάδι, σε μένα πάντως λειτούργησε μια χαρά, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες...προσέξτε και πόσο βάζω στα φύλλα...δεν τα κολυμπάω στο λάδι!!! Εύχομαι να τα πετύχετε αυτή τη φορά, καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  12. Σήμερα ανακάλυψα άλλο ένα θησαυρο!!!!!!!Τα ζουζουνομαγειρεματα αχ αχ αχ Ευχαριστώ 😍😍😍😍💖💖💖💖😋😋😋😋🎁🎁🎁🎁👍👍👍👍👏👏👏👏👏😜😜😜😜‼‼‼‼ καλή αρχή για μένα καλή συνέχεια για εσσς ξεκινάω με το αγαπημένο μου υλικό το ζυμάρι πίτες πίτες πίτες και όχι μονο🌼🌼🌼🛒🛒🛒🛒

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα έφτιαξα χτες το μεσημέρι ήταν τελοια συνταγή ευχαριστώ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ