Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Εύκολο...Φανταστικό...ΤΟ...Προφιτερόλ!!!


Αφιερωμένο στους αγαπημένους μου...μέρα... που είναι.....

Μάνια μου ευχαριστώ για τη συνταγή!!!
Το πιό νόστιμο προφιτερόλ είναι εδώ...το έφαγα στην αγαπημένη μου Μάνια και δεν το ξεχνώ...
Φυσικά πήρα τη συνταγή και  το κάνω για τον γιόκα μου που ήρθε και λατρεύει επίσης τη σοκολάτα...για να δω θα του αρέσει???  (στα σχόλια περιμένω.... χαχααα!)


Υλικά:
1 λίτρο γάλα
1 ποτήρι ζάχαρη
3 κουταλιές κόρν φλάουερ
2 κουταλιές κακάο
1 κουταλιά νες καφέ
50 γρ, βούτυρο (προαιρετικά)
400 γρ. κουβερτούρα
6 κρουασάν από το φούρνο με γέμιση μερέντα

Εκτέλεση:
Σε μία κατσαρόλα βάζουμε το γάλα με τη ζάχαρη και σε ένα μπολάκι διαλύουμε από το ίδιο κρύο γάλα το κόρν φλάουερ, το νες και το κακάο και τα ανακατεύουμε όλα μαζί στην κατσαρόλα.




Βράζουμε το μείγμα μέχρι να κάνει μεγάλες φουσκάλες, ανακατεύοντας συνέχεια να μη κολλήσει.
Προσθέτουμε την κουβερτούρα και το βούτυρο και ανακατεύουμε να γίνει μία ωραία κρέμα.







Κόβουμε τα κρουασάν σε κύβους και συναρμολογούμε το προφιτερόλ.



Σε γυάλινο μπολ βάζουμε λίγη κρέμα,  κρουασάν, κρέμα, κρουασάν και σκεπάζουμε με την υπόλοιπη κρέμα.





Αφού κρυώσει στολίζουμε με χτυπημένη σαντιγί, και αμύγδαλα καβουρντισμένα αν έχουμε...
Την επόμενη φορά θα βάλω ολόκληρα καβουρντισμένα φουντούκια ή αμύγδαλα...τα ονειρεύομαι κιόλας.........




Καλή όρεξη!




8 σχόλια:

  1. Ωπς αυτό με τα κρουασάν σοκολάτας εντός του αθάνατου προφιτερόλ, μου έκανα ιδιαίτερη εντύπωση Χρύσα μου. Που να δεις στους σοκολατοφάγους της οικογένειας τι εντύπωση θα κάνει, αν το φτιάξω :-)))
    Καλώς σας ήρθε ο γιος (κι΄ αν είναι ο συγγραφέας, καθώς υπάρχει και έτερος όπως διάβασα στο mino βιογραφικό) να του μεταφέρεις τις ευχαριστίες μου για το ωραίο και μυστηριακό ανάγνωσμα.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχαριστίες σου γλυκιά μου, θα τις μεταφέρω και στον Κωνσταντίνο, όσο για το προφιτερόλ... εμείς το τσακίσαμε τώρα που σου γράφω Πηνελόπη μου, ο γιατρός μας ήρθε αυτή τη φορά, ο μεγάλος μας γιος, έχει αδυναμία τη σοκολάτα.. το λάτρεψε φυσικά σοκολατάς και...αυτός χαχαα!!! Φιλάκια καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την υπέροχη συνταγή!! Το έφτιαξα δις μέσα σε ένα Σ/Κ και το τρώγαμε μέσα απο το μπολ με το κουτάλι!! πραγματικά εξαιρετικό, πανεύκολο και οικονομικότατο!!
    φιλιά απο την Κομοτηνή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου, χαίρομαι που άρεσε και σε σας, τα φιλιά μας επίσης!!!

      Διαγραφή
  3. Κολοκυθοκεφτέδες φούρνου ή κολοκυθόπιτα που μπορούμε νά δούμε την συνταγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ