Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Μήλα και δαμάσκηνα στα βάζα έτοιμα για τάρτες!



Τώρα που έχω πολλά φρούτα κάνω προετοιμασία για τάρτες η για μηλόπιτες.
Έβαλα και δαμάσκηνα και σταφίδες και τα αρώματα με ξετρέλαναν...όπως και η κανέλα.
Θα δοκιμαστεί το γλυκό και με γιαούρτι...αυτό είναι σίγουρο...το αγαπημένο μου!!!

Υλικά:
2,300 γρ. μήλα και δαμάσκηνα
400 γρ. ζάχαρη
1 ξυλάκι κανέλα
1/2 λεμόνι το χυμό
1/2 φλιτζάνι σταφίδες
2 σφηνάκια κονιάκ

Εκτέλεση:
Μουλιάζουμε τις σταφίδες στο κονιάκ για αρκετές ώρες...(τις είχα 4 μέρες στο ψυγείο)
Καθαρίζουμε τα φρούτα και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια.



Βράζουμε σε χαμηλή φωτιά τα φρούτα με τη ζάχαρη ανακατεύοντας συχνά.
Όταν βράσουν το καταλαβαίνουμε αν τελειώσουν τα υγρά.



Προσθέτουμε λεμόνι και τις σταφίδες με το κονιάκ.
Γεμίζουμε σε καθαρά βάζα αφού τα αποστειρώσουμε, εγώ βάζω τα βάζα στο φούρνο μικροκυμάτων 2 λεπτά στην ψιλή θερμοκρασία.
Τα κλίνουμε με καινούργια καπάκια τα γυρίζουμε ανάποδα για 20 λεπτά.




Μετά τα βάζουμε σε μία βαθιά κατσαρόλα τη γεμίζουμε νερό τα βράζουμε 2 λεπτά απο την ώρα που θα αρχίσει ο βρασμός.
Τα αφήνουμε να κρυώσουν ανάποδα σε μία πετσέτα επάνω, επίσης τα σκεπάζουμε μέχρι να κρυώσουν.





Όταν κρυώσουν τα αποθηκεύουμε στα ράφια της κουζίνας.
Καλή όρεξη!!!

1 σχόλιο:

  1. Βρε Χρυσα μου κανε και λιγη οικονομια δυναμεων. τα χερακια σου πια δεν τα σκεφτεσαι;καλοφαγωτη η γλυκομαρμελαδα.τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ