Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Δαχτυλίδια γεμιστά με πικάντικο κοτόπουλο και πατάτα!





Δαχτυλίδια γεμιστά με πικάντικο κοτόπουλο και πατάτα!

Μου είπανε ότι είναι ότι πιο νόστιμο έχουν φάει τελευταία...τους πίστεψα μου άρεσαν ιδιαίτερα και θα τα ξανακάνω σύντομα.





Είναι νόστιμα, αφράτα και τρώγονται όλες τις ώρες, αν μείνουν φυσικά... εμείς τα τσακίσαμε!!!

Υλικά για τη ζύμη:

500 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις

250 γραμμάρια ζεστό νερό

1 κουταλάκι αλάτι

2 κουταλιές λάδι

1 κουταλιά της σούπας ξύδι


Για τη γέμιση

1 στήθος κοτόπουλο

3 πατάτες μέτριες

1/2 πράσο

1 καρότο

1 κρεμμύδι μέτριο

3 μανιτάρια φρέσκα

1 κουταλιά πάστα κόκκινης πιπεριάς καυτερή(προαιρετικά)α

1 κουταλιά της σούπας μπαχαρικά για μπάρμπεκιου

Καπνιστή πάπρικα, θυμάρι, πιπέρι και αλάτι

100 γρ, βούτυρο λιωμένο για το άλειμμα ενδιάμεσα των φύλλων

1 κρόκο αυγού για άλειμα

Εκτέλεση:

Κάνουμε πρώτα τη γέμιση, για να κρυώνει.
Κόβουμε το κοτόπουλο σε πολύ ψηλά κυβάκια, όπως τις πατάτες, τα καρότα και το πράσο.
Τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα με λίγο νεράκι ίσα να τα σκεπάζει, ρίχνουμε λίγο αλάτι και τα βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες, περίπου 10 λεπτά.




Στραγγίζουμε το ζουμάκι που έχει μείνει στην κατσαρόλα... θα το χρειαστούμε στο τέλος... το κρατάμε...



Πατάμε τις πατάτες να λιώσουν με ένα πιρούνι ή αν έχουμε ένα εξάρτημα.



Σε ένα τηγάνι βάζουμε λίγο λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι και τα μανιτάρια και αφού μαραθούν προσθέτουμε το μείγμα της πατάτας- κοτόπουλου.





Προσθέτουμε τα μπαχαρικά, ανακατεύουμε καλά να ενωθούν όλα τα υλικά μαζί στο τηγάνι. δεν πρέπει να υπάρχουν υγρά.

Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει.





Τώρα ετοιμάζουμε το ζυμάρι μας.

Κοσκινίζουμε το αλεύρι σε ένα μπολ, προσθέτουμε το λάδι, το αλάτι, το ξύδι και ανακατεύουμε ρίχνοντας λίγο-λίγο ζεστό νερό, μέχρι να γίνει μία εύπλαστη ζύμη.

Τη σκεπάζουμε και την αφήνουμε 30 λεπτά να ξεκουραστεί.











Χωρίζουμε τη ζύμη σε 16 κομμάτια, πλάθουμε 16 μπαλάκια, τα τοποθετούμε σε ένα πιάτο τα αλείφουμε με λίγο λάδι ηλιέλαιο και τα σκεπάζουμε για 10 λεπτά με μεμβράνη.







Αφού περάσουν τα 10 λεπτά πασπαλίζουμε λίγο αλεύρι στον πάγκο της κουζίνας και ανοίγουμε το κάθε φυλλαράκι όσο ένα μικρό πιάτο φρούτου.

Μπορούμε να ανοίξουμε όλα τα φύλλα και μετά να τα γεμίσουμε να μη χάνουμε χρόνο....




Βουτυρώνουμε, βάζουμε ένα ξυλάκι όπως φαίνεται στη φωτογραφία...μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ξυλάκια για σουβλάκια … βάζουμε τη γέμιση, κάνουμε ρόλο το τυλίγουμε... σπρώχνουμε από τα πλάγια να κάνει λίγο πλισέ το ζυμάρι, βγάζουμε το ξυλάκιι το γυρίζουμε και κλείνουμε μπροστά σαν ένα δαχτυλίδι!!!















Τοποθετούμε τα δαχτυλιδάκια που κάνουμε όλα σε ταψί με λαδόκολλα, αλείφουμε με κρόκο αυγού και ψήνουμε στους 190 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.










Βγάζουμε το ταψί από το φούρνο και ρίχνουμε σε κάθε δαχτυλιδάκια από μία κουταλιά από το ζουμάκι που κρατήσαμε της γέμισης...
Ξαναβάζουμε το ταψί στο φούρνο για τρία λεπτά.
Τα βγάζουμε και τα σκεπάζουμε για λίγο με μία λαδόκολλα και …





Καλή μας όρεξη!!!
















10 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα φίλη μου για μπουφέ, για πρωινό και για ό,τι σκεφτεί κανείς .Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα Φιλίτσα μου φύλλο νάνε μόνο... αλλά η νόστιμη γέμιση το απογειώνει!!!Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια δείχνουν, αλλά το φύλλο δεν μου φαίνεται να είναι σε μέγεθος, σαν το πιατάκι του φρούτου.....Κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φίλη μου στο μέγεθος περίπου 18-20 cm όπως ένα μικρό πιάτο... όταν όμως το σουρώσουμε φαίνονται σαν δαχτυλίδια... μεταφορικά ...πάντα...αλλιώς θα τα έλεγα βραχιόλια....χαχαα πολλά φιλιά σημασία έχει ότι είναι πεντανόστιμα!!! Μπορούνε να γίνουν σε ότι σχήμα τους δώσεις!!!

      Διαγραφή
  3. μα τι θεμα και αυτο.να μη μπορεις να κανεις βουτια στην οθονη να βουτηξεις 1-2.χαχαα.τα φιλια μου Χρυσα μου και να περασετε καλα με τα παιδακια σου.καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου κοντεύουν οι μέρες που θα φύγω...αρχίζω να ζορίζομαι... αλλά κι εκεί με περιμένουν αγαπημένοι μου! Να είμαστε γεροί να ανταμώνουμε... να είστε όλοι καλά κι εσείς, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Κυρία Χρύσα, σας "ζηλεύω "....για τα τόσα ωραία μαγευτικά που ετοιμάζατε.....δε σας κρύβω ότι σας συμβουλεύομαι σχεδόν κάθημερινά, κι όταν κάτι το καταφέρνω η οικογένεια λέει :"πάλι η κυρία χρύσα μερίμνησε...".
    να είστε πάντα καλά.Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αντιγόνη νάσε καλά, όταν μαγειρεύεις για τους αγαπημένους σου είναι σχεδόν...σίγουρη η επιτυχία εν περιέχει και αγάπη χαχαχαααα ...με τον καιρό έρχεται και η εμπειρία!!!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια!!
    Φαίνονται συναρπαστικά και νομίζω πως έχεις κάνει εξαιρετικό συνδυασμό υλικών για την γέμιση τους Χρύσα.
    Γεια στα χέρια σου αγαπητή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου το κατάλαβες μπράβο... η γέμιση ήταν όλα τα λεφτά...μου ζήτησαν να την ξανακάνω τα παιδιά μου... είναι πεντανόστιμη...θα την κάνω πίτα κανονική... την Κυριακή λίγο πριν φύγω για Ελλάδα! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ