Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Κομπόστες με ανάμικτα φρούτα!









Κομπόστες ανάμικτες!!!
Δοκίμασα με διάφορα φρούτα που έχω στην αυλή μου και κατα ενθουσιάστηκα όπως είδατε στην προηγούμενη συνταγή ΚΟΜΠΟΣΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ είναι εύκολη η διαδικασία.
Με ότι φρούτα έχετε ή σας περίσσεψαν μπορείτε να κάνετε τις δικές σας κομπόστες.
Εγώ έβαλα λίγο απ όλα... αφού έπλυνα καλά όλα τα φρούτα, καθάρισα τα μήλα και τα αχλάδια, τα έβαλα σε νερό με χυμό μισού λεμονιού για να μην μου μαυρίσουν, έκοψα τα ροδάκινα σε φέτες τα βάζω με τη φλούδα, όπως και τα δαμάσκηνα,τα σταφύλια μόνο τις ρόγες, έβαλα και άγρια μήλα τα μικρούλια που βλέπετε... αχλαδόμηλα και σύκα.





Αφού έπλυνα καλά τα βάζα, γέμισα με τα φρούτα και διέλυσα 200 γρ, ζάχαρη ανά 1 λίτρο νερό, ανακατεύω να διαλυθεί η ζάχαρη και γέμισα τα βάζα.







Τα έκλεισα καλά... με καινούργια πάντα καπάκια.
Σε τρία βάζα δεν έβαλα ούτε νερό ούτε ζάχαρη μόνο φρούτα... το άκουσα από ιδικό και απο περιέργεια το έκανα... μετά το βράσιμο είδα ότι λειτούργησε άψογα και ιδικά στα σύκα... είμαι περίεργη να δω όταν κρυώσουν και σε λίγες μέρες ...θα επανέλθω... σύκα θα έχουμε για αρκετό καιρό ακόμη, στην κατάψυξη δεν μου αρέσανε πέρισι, προσπαθώ να βρω τρόπο να τα συντηρώ φρέσκα εκτός από μαρμελάδα ή αποξηραμένα...ίδωμεν!













Έβαλα σε μία μεγάλη κατσαρόλα τα βάζα όσα χωράνε αφού πρώτα άπλωσα στον πάτο μία πετσέτα κουζίνας  και μία ανάμεσα να μην χτυπάνε τα βάζα μεταξύ τους.


Από την ώρα που θα αρχίσει ο βρασμός μετράμε 15 λεπτά τα βγάζουμε απο την κατσαρόλα προσεκτικά....με γάντια χοντρά παρακαλώ... τα τοποθετούμε σε πετσέτα επάνω στον πάγκο ανάποδα.
Τα αφήνουμε 24 ώρες να κρυώσουν και τα αποθηκεύουμε σε σκοτεινό μέρος στα ράφια ή σε κελάρι!!!

Σε αυτό το βάζω δεν έβαλα υγρά... ούτε ζάχαρη... φαίνονται τα φρούτα πολύ ωραία, είμαι πολύ περίεργη να δω πως θα είναι αν κρυώσουν...αν δεν δεν πειράζει...πέρασα ωραία φτιάχνων τα στα!


Καλή όρεξη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ