Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Κουρουτυροπιτάκια!








Ανεπανάληπτα κουρουτυροπιτάκια συνόδεψαν τέλεια τη χορτόσουπα μας σήμερα... με τον καιρό να μας παίζει... εδώ στη Σουηδία, μία ζέστη, μία κρύο...το πρωί δεν φαινόταν ότι θα εξελιχτεί καλός ο καιρός, ξεκίνησε με κρύο και βροχή και λέμε κάτι για να ζεσταθούμε όπς...σουπίτσα ψηφίσαμε...χορτόσουπα με σοταρισμένο μπέικον...και με πολλά λαχανικά.
Τα τυροπιτάκια μας προέκυψαν αντί ψωμιού!!!








Υλικά:
1 φλιτζάνι γιαούρτι ( 200 γρ,)
1 φλιτζάνι ηλιέλαιο
1 φακελάκι μπέικιν  
1 κουταλάκι αλάτι
Αλεύρι όσο πάρει
1 φλιτζάνι χοντροτριμμένη  φέτα

1 κρόκο αυγού για το άλειμα

Εκτέλεση΅
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε με το σύρμα χειρός το γιαούρτι με το λάδι και προσθέτουμε κοσκινίζουμε το αλεύρι με το αλάτι και το μπέικιν, προσθέτουμε τόσο αλεύρι ώστε η ζύμη να είναι μαλακιά και να πλάθεται, περίπου 300-350 γρ, νομίζω δεν είχα ζυγαριά...με το μάτι καταλαβαίνετε η ζύμη να είναι μαλακιά να πλάθεται, όπως είπα..προσθέτουμε και τη φέτα, τη διπλώνουμε στη ζύμη να μην μας λιώσει... θέλουμε να υπάρχουν κομματάκια να φαίνονται δηλαδή...
Κάνουμε μπαλάκια  όσο ένα μικρό μανταρίνι  και τα τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα πατάμε με το χέρι μας να απλώσουν λίγο να μην είναι στρόγγυλα, χαράζουμε με ένα μαχαίρι κάθετα και οριζόντια.
Περνάμε τα πιτάκια με κρόκο αυγού και ψήνουμε στους 200 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο, μέχρι να ροδίσουν






Καλή όρεξη!!!



12 σχόλια:

  1. πανεμορφα και πεντανοστιμα βεβαιως βεβαιως.και οτι ελεγα τι να φτιαξω για τα εγγονια μου αυτην εβδομαδα.φιλακια Χρυσα μου και να περνατε καλα.Καλο μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς τα ευχαριστηθήκαμε Λίτσα μου μέχρι σάντουις τα κάναμε σήμερα για πρωινό! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα να έχετε! Τη φέτα όμως δεν κατάλαβα πού τη βάζουμε; Μήπως μέσα στη ζύμη;Φαίνονται νόστιμα και θα ηθελα να τα φτιαξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στη ζύμη στο τέλος Νάσια μου, το συμπλήρωσα στην ανάρτηση σ ευχαριστώ για την παρατήρηση... μας ξεφεύγει και τίποτα πότε πότε...ευτυχώς που υπάρχετε...φιλάκια

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω πολυ για την απάντηση !Εχω φτιαξει συνταγες σας ,με επιτυχία πάντοτε!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα,κυρία Χρύσα....τέλεια τα κουρουτυροπιρτάκια σας, άρεσαν πολύ στα παιδιά μου...ακούραστη ακόμα κι όταν είστε εκτός....να περάσετε τέλεια!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τις γευστικές ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη μου είμαι κι εγώ με τα παιδιά μου εδώ και προσπαθώ να τα περιποιηθώ... με αυτά που ξέρω και αγαπώ...βασικά περνάω και την ώρα μου ευχάριστα στην κουζίνα! Χαίρομαι που σας αρέσανε αύριο πάμε για δεύτερη δόση μας άρεσαν πολύ...χαχαα! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Ότι πρέπει για κολατσιό στο σχολείο, Χρύσα μου.
    Και μου αρέσει που γυάλισαν έτσι όμορφα.
    Καλό βράδυ σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου,Πράγματι γίνονται ωραιότατα και για σάντουιτς...τα δοκιμάσαμε!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Μα υπάρχεις άνθρωπος που δεν τρελαίνεται με αυτή τη συνταγή? Υπέροχη, Χρύσα μου. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ φίλη μου, να σε καλά,εμείς τις κάναμε σήμερα πάλι... για δεύτερη συνεχόμενη μέρα και 2 δόσεις.... παρακαλώ!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολλά μπράβο!!!!! Μόλις τα έβγαλα κι είναι υπέροχα!!! Έκανα βέβαια κάποιες επεμβάσεις,έβαλα 3διαφορετικά αλεύρια(που ήθελα να φύγουν) και επιπλέον ροδέλες ελιάς,αλλά και πάλι ήταν φανταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ