Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Αποτοξίνωση! Τέλος εορτών!


Χρόνια πολλά στο Γιάννη, στη Γιάννα και στον Πρόδρομο!
Αφού φάγαμε ήπιαμε περάσαμε πολύ ωραία, μαζέψαμε τα Χριστουγεννιάτικα, καθαρίσαμε, πρέπει να καθαρίσουμε και τον οργανισμό μας.
Μετά τις γιορτές ένα ωραίο πιάτο είναι αυτό που θα σας δείξω είναι αγαπημένο μου!

Μήλα σε κυβάκια
Γιαούρτι
Κανέλα
Ρόδι
1 κγλ. μέλι (προαιρετικά)
Κόβουμε τα μήλα σε κυβάκια πασπαλίζουμε με κανέλα, τα βάζουμε στο φούρνο μικροκυμάτων για 1 λεπτό, μπορούμε να βάλουμε και 1 κουταλάκι μέλι, και προσθέτουμε το γιαούρτι, με το ρόδι!!!

Πραγματικά δοκιμάστε το, είναι υπέροχο και σας χορταίνει.
Η αγαπημένη μου αποτοξίνωση!

Μπορεί να γίνει και επιδόρπιο για κάποιους!

6 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφη ιδέα!
    Ευχαριστώ Χρύσα μου.

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ θέλω αποτοξίνωση, οπότε, θα χτυπήσω μερικά μηλαράκια με γιαούρτι! Καλημέρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μάρθα μου! Είναι και πολύ νόστιμα, δοκίμασε με ζεστά μήλα οπωσδήποτε και θα με θυμηθείς!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά,τέλειο φαίνεται,και ότι πρέπει με τα την τοση κραιπάλη,καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Νέλη! Αν σου αρέσουν μήλα και γιαούρτι, ξεκίνα!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ