Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Καλοκαιρινή σαλάτα ζυμαρικών!




Μία καλοκαιρινή σαλάτα και όχι μόνο, είναι από μόνη της γεύμα!
Η σαλάτα ζυμαρικών, είναι νόστιμη, εύκολη, και συντηρείτε στο ψυγείο για 2-3 μέρες!
Γίνετε με ότι ζυμαρικό υπάρχει στο σπίτι.

Υλικά:
 Μισό πακέτο ζυμαρικά της αρεσκείας μας.
1-2 πιπεριές χρωματιστές σε κυβάκια!
1 φλιτζάνι κασέρια σε κύβους διάφορα ή τριμμένα
1 φλιτζάνι αλλαντικά, γαλοπούλα, μπέικον, λουκάνικο
2-3 κ.σ. καλαμπόκι κονσέρβα
100 γρ. τυρί φέτα σε κύβους
1 ντομάτα σε κύβους ή μερικά ντοματίνια κομμένα στα δύο

Για το ντρέσινγκ
3 κ.σ. γιαούρτι
3 κ.σ. μαγιονέζα
1 κ.σ, μουστάρδα
1 κ.σ. κέτσαπ
1-2 κ.σ. ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση:
Βράζουμε και στραγγίζουμε τα μακαρόνια, τα αφήνουμε να κρυώσουν.


Χτυπάμε τα υλικά για  το ντρέσινγκ.


Ψιλοκόβουμε τα λαχανικά, τα αλλαντικά και το κασέρι.


Τα βάζουμε σε ένα  μεγάλο μπολ και τα ανακατεύουμε.


Συντηρούμε τη σαλάτα στο ψυγείο!





5 σχόλια:

  1. Στις μακαρονοσαλάτες έχω ιδιαίτερη αδυναμία!!
    Πολύ νόστιμη και δροσερή δείχνει η δική σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι μου γεια σου! Το καλοκαίρι μου αρέσουν ελαφριά και δροσερά γεύματα, και αξιοποιώ ότι έχει το ψυγείο! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτές οι κρύες, "απ' όλα" μακαρονοσαλάτες με τρελλαίνουν αυτή την εποχή! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλιά μου Μαρθούλα ξέρω ότι είσαι Κρήτη, απόλαυσε τις Κρητικές τις λιχουδιές που είναι υπέροχες! Καλά να περνάς!!!!

      Διαγραφή
  3. μακαρονοσαλάτα! Δεν έχω καλύτερο απο αυτο, χειμώνα-καλοκαιρι! Πολύ ωραία συνταγη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ