Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Τάρτα με πράσο και μπέικον!



Είναι βασικά πίτα με σπιτικό φύλλο σε σχήμα τάρτας!
Είναι επίσης πολύ εύκολη το τονίζω αυτό!
Από νοστιμιά δε λέγεται!!!!



Θα χρειαστούμε:
2 μεγάλα σπιτικά φύλλα
3 πράσα
2-3 κουταλιές βούτυρο φλώρα σοφτ
100 γρ μπέικον
1 αυγό
1 φλιτζάνι τριμμένα τυριά κίτρινα
200 γρ κρέμα γάλακτος
αλάτι πιπέρι

Για το άλειμμα των φύλλων
1 αυγό
1/2 φλιτζάνι γάλα
1 κ.σ. αλεύρι
1/2 κ.γλ. μπέικιν
1/4 φλιτζάνι ηλιέλαιο

Εκτέλεση
Σοτάρουμε το μπέικον στο βούτυρο και στη συνέχεια το πράσο, αλατοπιπερώνουμε.



Το αφήνουμε να κρυώσει λίγο και προσθέτουμε το μισό τυρί.
Σε ένα μπολ βάζουμε τα υλικά για το άλειμμα των φύλλων και τα ανακατεύουμε να ενωθούν.
Βουτυρώνουμε μία φόρμα αποσπώμενη και βάζουμε το πρώτο φύλλο.
Το περνάμε με τη σάλτσα αυγού, λαδιού, γάλακτος.
Κάνουμε το ίδιο και με το άλλο φύλλο, ότι περισσεύει το κόβουμε και το βάζουμε στη βάσει δεν μας πειράζει αν δεν είναι ακριβός, όταν ψηθεί δεν θα φαίνεται,τελειώνουμε με το άλειμμα των φύλλων.
Απλώνουμε τη γέμιση πράσου επάνω στην τάρτα.
Χτυπάμε με το σύρμα το αυγό με την κρέμα λίγο αλάτι και πιπέρι και τα ρίχνουμε  πάνω από τα πράσα.
Πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο τυρί, και βάζουμε εδώ και εκεί λίγο βουτυράκι,(προαιρετικά)
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς 40 λεπτά, μέχρι  να ροδίσει καλά το φύλλο.



Καλή όρεξη!!!







16 σχόλια:

  1. Πανεύκολη, νόστιμη και ευπαρουσίαστη! Εύγε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλεν μου! Τα απλά υλικά, κάνουν τη διαφορά!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Φοβερή η τάρτα με το φύλλο πίτας! Πολύ τη ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρθούλα μου, και εγώ ζηλεύω όταν βλέπω ζυμαράκια χαχαχα.....
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Μόλις φάγαμε μια τάρτα με πράσα και μπλε τυρί.
    Οι τάρτες μου αρέσουν πολύ κι αυτή είναι εξαιρετική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου χαίρομαι που είχαμε την ίδια ιδέα!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική τάρτα!!!!!Μου αρέσουν πολύ τα πράσα και η ιδέα ατή πραγματικά με ξεσήκωσε..Ποιοτικά υλικά, που στην αγκαλιά του σπιτικού φύλλου,θα αναβαθμιστεί η νοστιμιά τους!Πολύ καλή πρόταση Ζουζού!!!!
    Φιλάκια πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Γεια σου γλυκιά μου Φωτεινή, κι εγώ αγαπώ πολύ τα πράσα, μη σου πω αντί για κρεμμύδια βάζω πράσα, μου αρέσει η γλύκα τους.
      Μου αρέσουν τα φύλλα πιό πολύ από τη ζύμη κουρού, με 2-3 φύλλα σπιτικά κάνεις νοστιμότατη τάρτα με διάφορες γεύσεις!!!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πω, τι να πω που πάω να μιλήσω και με εμποδίζει το σάλιο μου βρε Χρύσα μου! Καταπληκτική και σε εμφάνιση αλλά και σε γεύση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ αγαπημένη μου Έρη, είναι απλή και πεντανόστιμη, διαπίστωσα ότι μας αρέσει περισσότερο με χωριάτικο φύλλο χωρίς πολλά βούτυρα, να τη δοκιμάσεις!!!
    Πως τα πάτε εκεί; Ξεπαγώσατε?
    Πολλά φιλιά από την πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά "μεγαλειώδης" τάρτα, με ένα σωρό νοστιμιές!!!
    Πολλά μπράβο Χρύσα μου!
    Φιλιά, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λενάκι μου ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου!!!
    Πολλά φιλάκια κι από μένα!!!
    Η νοστιμιά της δεν υπάρχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ