Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Μηλοπιτάκια νηστίσιμα και...μεθυσμένα!





Υλικά:
200 γρ. ηλιέλαιο
100 γρ. κρασί λευκό
4 κουταλιές τριμμένα καρύδια
4-5 κουταλιές γεμάτες ζάχαρη
450 γρ. φαρίνα κόκκινη

Για τη γέμιση:
2 μήλα τριμμένα
4-5 κουταλιές ζάχαρη
3-4 κουταλιές χοντροκομμένα καρύδια
1-2 κουταλιές σουλτανίνες
2 κουταλάκια κανέλα και μία πρέζα μοσχοκάρυδο
2 κουταλιές μαρμελάδα πορτοκάλι ή ότι άλλο έχετε

Εκτέλεση:
Κάνουμε μία μαλακιά ζύμη βάζοντας σε ένα μπολ  το λάδι, τη ζάχαρη, το κρασί και τα καρύδια, ανακατεύουμε με το σύρμα να λιώσει η ζάχαρη, προσθέτουμε λίγο- λίγο το αλεύρι.



Βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι το τριμμένο μήλο τη ζάχαρη, κανέλα, μοσχοκάρυδο και τα καρύδια αχνίζουμε να σωθούν τα υγρά, προσθέτουμε 1-2 κουταλιές μαρμελάδα της αρεσκείας μας (έβαλα μαρμελάδα πορτοκάλι)... αφήνουμε στην άκρη να κρυώσουν.



Κάνουμε μπαλάκια τη ζύμη σε μέγεθος καρυδιού ανοίγουμε τη ζύμη και τοποθετούμε ένα κουταλάκι μείγμα μήλου και το κλίνουμε.





Ψήνουμε στους 190  βαθμούς στις αντιστάσεις  25-30 λεπτά.









Καλή όρεξη!!!




3 σχόλια:

  1. Από τις γευστικές και αρωματικές ζύμες Χρυσούλα!
    Η μάνα μου και η θεία μου, την έφτιαχναν συχνά είτε με λευκό κρασί, είτε με ρετζίνα και πάντα για μηλοπιτάκια νηστίσιμα.
    Τι καλά έκανες που μας την θύμισες...
    Όσο για το σχεδιάκι σαν κηρήθρα κυψέλης σε βάζει σ' άλλα μονοπάτια!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασική συνταγή Πηνελόπη μου την έκανε η μαμά μου με ρετσίνα, την έχω και με ρετσίνα σε παλιότερη ανάρτηση, το κρασί το προτιμώ, δεν μου αρέσει πολύ η γεύση που αφήνει η ρετσίνα! καλό βράδυ φίλη μου!!!

      Διαγραφή
  2. Κοριτσια γεια σας μολις διαβασα την συνταγη και τα σχολια σας εγω τα κανω με μπυρα και γινωνται υπεροχα οπως και να τα κανεις ειναι ωραια γερες να ειστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ