Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Κουλουράκια πασχαλινά!



Υλικά
500 γρ  αλεύρι
30 γρ μαγιά φρέσκια
250 γρ γάλα χλιαρό
50 γρ βούτυρο  λιωμένο
1 αυγό
100 γρ ζάχαρη
1 κ.γλ. μαχλέπι
½ κ.γλ.κακουλέ
1 πρέζα αλάτι
1 κρόκο αυγού με 2 κουταλιές νερό για επάλειψη
Βαμμένα αυγά

Εκτέλεση

Για τη μαγιά
 Λιώνουμε τη μαγιά στο γάλα, προσθέτουμε το βούτυρο λιωμένο, το αυγό, τη ζάχαρη, και τα ανακατεύουμε με ένα σίρμα, μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.

Βάζουμε σε μία λεκάνη το αλεύρι, τα μυρωδικά, το αλάτι, και κάνουμε μία λακκούβα  ρίχνουμε τα υγρά υλικά.

Ανακατεύουμε  μέχρι να ενωθούν με τα χέρια,  και βάζουμε τη ζύμη σε ζεστό μέρος να φουσκώσει.

Εγώ τη σκεπάζω με μία πετσέτα κουζίνας, και τη βάζω στο φούρνο στους 40 βαθμούς  για 1 ώρα, να διπλασιαστεί σε όγκο.

Αναδιπλώνουμε τη ζύμη, και την κόβουμε σε 18 κομματάκια.
Πλάθουμε κουλούρια σε διάφορα σχέδια.

Μπορούμε να βάλουμε και πασχαλινά αυγά, και να δημιουργήσουμε φωλίτσες.

Τα τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα.
Τα αφήνουμε 20 λεπτά να φουσκώσουν, και τα περνάμε με το αυγό.
Τα ψήνουμε 15 λεπτά στους 200 βαθμούς στον αέρα.

Καλό Πάσχα να έχουμε!


7 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που ειναι Χρυσα μου! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και του χρόνου να είσαι πάντα γερή με υγεία...νοστιμότατααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια!!! Δοκιμαστικά ήταν...ήταν λέω φαγώθηκαν όσο ήταν ζεστά ακόμη...αφράτα, μυρωδάτα, για όλες τις μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου!!!!!!! Τέλεια σου έγιναν!!! Εγώ θα δω αν προλάβω να κάνω!!!!!!!!!!!!

    Υ. Γ. ( λατρεύω τον σκύλο σου... )
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη καλές γιορτές να έχουμε με υγεία!
    Η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΖΟΥΖΟΥ εφύγε πριν 5 μήνες θα είναι πάντα στην καρδιά μου και στο μλόγκ μου που έχει το όνομά της....φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα έκανα φέτος!! Σε 5-6 πρόσθεσα και ούζο για την γιαγιά που αγαπάει τα ουζοκούλουρα!! Πεντανόστιμα και απίστευτα αρωματικά!!! Να πω βέβαια οτι μου έγιναν περισσότερο κουλουράκια-τσουρεκάκια..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου,χαίρομαι που σου άρεσαν τα τσουρεκοκουλουράκια,,, όπως και να τα πεις, είναι απίστευτα νόστιμα!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ