Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Σφολιάτα σπιτική πανεύκολη!




Για τη ζύμη!
 1 ½ φλιτζάνι νερό χλιαρό
2 κ.σ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. ξύδι
1 φακελάκι μπέικιν
Αλεύρι όσο σηκώσει 600-700 γρ.
1 κ.γλ. αλάτι

200 γρ. μαργαρίνη με βούτυρο για τα φύλλα

Εκτέλεση:
Βάζουμε σε ένα μπολ το νερό και διαλύουμε το μπέικιν και τα υπόλοιπα.



Ρίχνουμε λίγο-λίγο το αλεύρι και ζυμώνουμε μία απαλή ζύμη.




Αφήνουμε να ξεκουραστεί 30 λεπτά σκεπασμένη με μία πετσέτα.



Τη χωρίζουμε σε 4 κομμάτια.



Λιώνουμε το βούτυρο και περνάμε τα φύλλα.










Κάνουμε πακετάκια και τα βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει το βούτυρο.
Για ποιο γρήγορα στην κατάψυξη.



Ανοίγουμε σε φύλλο και γεμίζουμε με τη γέμιση που μας αρέσει, τυρί, κιμά, σπανάκι!!!







7 σχόλια:

  1. Πολύ καιρό τώρα λέω να φτιάξω δική μου σφολιάτα και όλο το αναβάλω, θα έχω υπόψιν τη συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ξανθή μου είναι τόσο απλή γίνεται στο τσακ μπαμ!!!
      Να τη δοκιμάσεις το μπέκιν κάνει τη διαφορά!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Πρέπει να πω ότι μ' αρέσει πολύ η ζύμη σου. Θα την βάλω στα αγαπημένα μου, για να την φτιάξω. Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βαρβάρα με τις υπέροχες συνταγές!!!! Θα δεις πόσο εύκολη και νόστιμη γίνεται νομίζω ότι το μπέκιν κάνει τη διαφορά από την κλασική ζύμη! Καλή ευκολία, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Θα τη φτιάξω κι εγώ!!!!
    Κι ας μην βλέπω ποδόσφαιρο! χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Τατιανάκι μου με τις υπέροχες Θρακιώτικες πίτες!!! Τελικά τρώμε πολύ πίτα εδώ πάνω!!!!
      Οι πίτες είναι παντός καιρού γλυκιά μου!!!!
      Όσο για το ποδόσφαιρο, κάνουμε στους άντρες πίτσα ή πίτα και πάμε τις βόλτες μας εμείς τα κορίτσια χιχιχ.... έχουμε και ζέστη επιτέλους!!!

      Διαγραφή
  4. Μόλις την έφτιαξα και βγήκε τέλεια!!!
    Χίλια ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ