Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Σοκολατένιο φοντάν!







Σοκολατένιο  φοντάν!
Υλικά:
200 γρ σοκολάτα γάλακτος
100 γρ. σοκολάτα πικρή
40 γρ. βιτάμ
100 γρ. μπισκότα γεμιστά σοκολάτας
100 γρ. σοκολάτα άσπρη σε κομματάκια

Εκτέλεση:

Λιώνουμε σε μπέν μαρί το βούτυρο,  τις σοκολάτες γάλακτος και πικρή.



Κόβουμε σε κυβάκια τα μπισκότα την άσπρη σοκολάτα.



Ντύνουμε μία μικρή φόρμα με μεμβράνη.
Βάζουμε τις λιωμένες σοκολάτες στη φόρμα, προσθέτουμε την άσπρη σοκολάτα τους ξηρούς
καρπούς και τα μπισκότα, τα πατάμε και τα ισιώνουμε  με ένα κουτάλι .



Βάζουμε τον κορμό στο ψυγείο για 2-3 ώρες να κρυώσει.



Καλή  όρεξη!!!!








6 σχόλια:

  1. Με βασανίζεις και κάνω και δίαιτα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα κομματάκι τη μέρα Λιλού μου για τις υπογλυκαιμίες !!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμαστά τα έργα σου, κυρία μου και λιμπιστικά επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ νάσε καλά Μαρθούλα μου τι μου κάνεις??? Πολλά φιλάκια σ αποθυμήσαμε!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο! Πολύ ενδιαφέρουσα η πρότασή σου και έχω όλα τα υλικά!
    Καλή σου μέρα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου λενάκι μου απλά πραγματάκια να μην κουραζόμαστε κιόλας.... χαχαχα!!!!
      Φιλάκια καλή μου!!! <3

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ