Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Ρυζόγαλο με γεύση βανίλιας!


Ρυζόγαλο είχα πολύ καιρό να φτιάξω, το έχω για χειμωνιάτικο γλυκό,   μου περίσσεψε  1 λίτρο γάλα και για να μην λήξει σκέφτηκα να το κάνω ρυζόγαλο ,,,και καλά έκανα,  ενθουσιάστηκαν οι άντρες μου!  
Η μαμά μου πάντα έβαζε σκόνη για πουτίγκα και μας άρεσε πολύ και εγώ το συνεχίζω, πότε με βανίλια, πότε με σοκολάτα, όπως και να το κάνω μας ξετρελαίνει!


Υλικά:
1 λίτρο γάλα 
3-4 κ.σ. ζάχαρη
1 φλιτζάνι ρύζι γλασέ βρασμένο, ( μισό πριν το βράσουμε)
1 φακελάκι σκόνη για  πουτίγκα βανίλια
1 βανίλια
1 πρέζα αλάτι
Κανέλα για το πασπάλισμα

Εκτέλεση
Βράζουμε το ρύζι σε μπόλικο νερό και το στραγγίζουμε.
Ζεσταίνουμε το γάλα σε μία κατσαρόλα και διαλύουμε με το σύρμα  τη ζάχαρη με τη σκόνη για πουτίγκα, το αλάτι και τη βανίλια,  όταν αρχίσει να βράζει  χαμηλώνουμε τη φωτιά να μην μας κολλήσει,  προσθέτουμε και το βρασμένο ρύζι ανακατεύουμε λίγο έως ότου πήξει η κρέμα.


Το μοιράζουμε σε μπολάκια και πασπαλίζουμε με κανέλα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ