Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Αχλάδια κομπόστα!!





Κομπόστα αχλάδι



Με τόσα αχλάδια που έχει η αχλαδιά μας,  να δούμε τι θα πρωτοφτιάξουμε.
Σειρά έχει η κομπόστα για τις χειμωνιάτικες συνταγές.
Τα φρούτα δεν πρέπει να είναι πολύ ώριμα, γιατί θα βράσουν και λίγο, μην μας λιώσουν.
Για 2 κιλά αχλάδια καθαρισμένα, θα χρειαστούμε:
3 φλιτζάνια ζάχαρη
6 φλιτζάνια νερό
1 ξυλάκι κανέλα ή και χωρίς κανέλα γίνονται πιο άσπρα.
3 κ.σ. χυμό λεμόνι
αρμπαρόριζα (προαιρετικά) 
Εκτέλεση
Βράζουμε το νερό, τη ζάχαρη, τον χυμό και την κανέλα σε μία μεγάλη κατσαρόλα 3 λεπτά.
 Καθαρίζουμε τα αχλάδια και τα κόβουμε σε τέταρτα ανάλογα με το μέγεθος που θέλουμε.
Τα προσθέτουμε στο σιρόπι, και βράζουμε την κομπόστα 8-10 λεπτά.
Βγάζουμε το ξυλάκι της κανέλας και γεμίζουμε αποστειρωμένα βάζα, τα γυρίζουμε ανάποδα μέχρι να κρυώσουν .
Το ίδιο κάνουμε και με άλλα φρούτα όπως ροδάκινα ή μήλα.



Τα αποθηκεύουμε σε δροσερό μέρος. 


Καλή όρεξη!


4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία Χρύσα μου η κομπόστα σου, ιδίως με τη αρμπαρόριζα, λατρεύω το άρωμά της!Τη χρησιμοποιώ σχεδόν σε όλα τα γλυκά του κουτουλιού!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό βράδυ Ελένη μου! Εγώ κάνω λικέρ με αρμπαρόριζα το έχεις δοκιμάσει είναι τέλειο! πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να τα είχα και εγώ τόσα αχλάδια Χρύσα μου, εδώ έχουν χρυσάφι. Τέλεια και αρωματική η κομπόστα σου, φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δοκίμασε και με λουίζα αντί αμπαροριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ