Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Βάτος στο φούρνο σε λαδόκολλα



Ένα πιάτο με ψάρι, διαίτης,  πεντανόστιμο!!!
Θα χρειαστούμε για 2 μερίδες
2 φέτες βάτο είναι από τα ποιο νόστιμα ψάρια, όσο άσχημο ψάρι  τόσο νόστιμο είναι , λέμε τον ψαρά μας να μας το καθαρίσει.
1 καρότο
1 κλαδάκι σέλινο
3 κ.σ ελαιόλαδο
1 κ.γλ μουστάρδα
Χυμό από 1 λεμόνι
1 κ.γλ. κοφτό κόρν φλάουερ
1 σφηνάκι κρασί άσπρο ή νερό αν δεν έχουμε κρασί
2 κ.σ. μαιδανό και άνηθο ψιλοκομμένο
Εκτέλεση
Σε λαδόκολλα  βάζουμε το καρότο κομμένο σε λεπτές φετούλες, βάζουμε το σέλινο και επάνω τοποθετούμε το ψάρι , βάζουμε λίγο αλάτι και πιπέρι, κλίνουμε τη λαδόκολλα σε πακέτο, την κλίνουμε με 2-3 οδοντογλυφίδες.



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 12 λεπτά, στους 220 βαθμούς στις αντιστάσεις.

Σε ένα γυάλινο βαζάκι χτυπάμε το λάδι, το λεμόνι, τη μουστάρδα, το κόρν φλάουερ, το κρασί και τα αρωματικά, βγάζουμε το ψάρι από το φούρνο και το περιχύνουμε με τη σάλτσα, ψήνουμε άλλα 5 λεπτά.

 Ποιος δεν μπορεί να κάνει δίαιτας? ποιος???? με τέτοιο φαγάκι???


καλή επιτυχία! καλή μας όρεξη!!!

7 σχόλια:

  1. Σε πληροφορώ Χρύσα μου, πως το συγκεκριμένο ψάρι, δεν το έχω φάει... φαίνεται εξαιρετικό και τόσο ζουμερό... καλέ... πείνασααααα!!!!!!!!!!!
    Μπράβο Χρύσα μου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου πρέπει να το δοκιμάσεις, δεν υπάρχει ποιο νόστιμο ψάρι για μένα, ρώτησε τον ψαρά σου, και φυσικά δε έχει κόκαλα,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δεν το ξέρω αυτό το ψάρι??
    Και φαίνεται τόσο λαχταριστό!!
    Μήπως έχει και κάποια άλλη ονομασία??
    Εξαιρετικό το πιάτο σου, υγιεινό και πολύ νόστιμο!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη μου δεν το ξέρεις το ψάρι αυτό γιατί το τρώνε μάλλον οι ψαράδες,έτσι λέει ο άντρας μου, είναι τόσο νόστιμο!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανη συνταγή .. συνήθιζα να το κάνω στο τηγάνι αχνιστό, αλλά βγάζει πολλά από τα υγρά του και χάνει την ουσία του. Η συνταγή σου στη λαδόκολλα στο φούρνο το κρατάει ζουμερό!! Σε ευχαριστούμε πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κυριακή μου χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή μου, όταν την κάνεις τότε θα χαρείς ιδιαίτερα ανοίγοντας την λαδόκολλα.... φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Σήμερα το έκανα και μας άρεσε.... πολύ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ