Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Ρολάκια γαλοπούλας γεμιστά με κόκκινη πιπεριά και τυρί φέτα





Υλικά
 Σνίτσελ από στήθος γαλοπούλας
2 κόκκινες πιπεριές  Φλωρίνης
1 φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας ή φρέσκια ντομάτα
1 ξερό κρεμμύδι
3 κ.σ. ελαιόλαδο
Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη και θυμάρι
Τυρί φέτα

Εκτέλεση
Σοτάρουμε σε τηγάνι με λίγο λάδι, το ψιλοκομμένο κρεμμύδι με τις πιπεριές, βάζουμε και την τομάτα, φρέσκια ή σάλτσα, αλάτι πιπέρι, λίγο ρίγανη και λίγο θυμάρι, βράζουμε μερικά λεπτά, και αφήνουμε να κρυώσει.

 (Εγώ ετοιμάζω το καλοκαίρι σάλτσα ντομάτας με κομμάτια κόκκινης πιπεριάς  και την χρησιμοποιώ 
ανάλογα).

Αλατοπιπερώνουμε τα σνίτσελ, βάζουμε τις πιπεριές, τυρί φέτα,   τα τυλίγουμε σε ρολά  και τα κλίνουμε με οδοντογλυφίδες.


Τα βάζουμε σε ένα ταψάκι, ρίχνουμε και την σάλτσα που μας περίσσεψε, και τα ψήνουμε 30 λεπτά στους 180 βαθμούς




4 σχόλια:

  1. Το αγαπημένο μου μεζεδάκι-φαγάκι!
    Και με άλλα σνίτσελ το κάνω, αλλά νομίζω με γαλοποπουλα είναι τι πιο τρυφερό!
    Το μαγείρεψες πολύ νόστιμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω... γλύκισμα!!! Γεια στα χέρια σου Χρύσα μου φαίνεται μούρλια!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα μου απίθανα, μπράβο σου!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σας κορίτσια τι κάνετε; εγώ βάφω το σπίτι αυτόν τον καιρό και δεν μπορώ να ασχοληθώ με το μαγείρεμα πολύ, κάνω ότι ποιο εύκολο γίνετε.φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ