Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Χορτόπιτες στριφτές


Το καλό με τη χορτόπιτα είναι πως μπορείτε να τη φτιάξετε με κάθε είδους πράσινα χορταρικά μπορείτε να βρείτε στον κήπο σας ή και στον πάγκο του μανάβικου. Στη δική μου πίτα, έβαλα σπανάκι, φύλλα από σέσκουλα, φύλλα από παντζάρια, βλίτα, φρέσκα κρεμμυδάκια και άνηθο. Η συνταγή είναι ίδια ακόμη κι αν κάνετε την πίτα απλώς με σπανάκι. Αλλά, κάθε διαφορετικό χορταράκι έχει τη δική του γεύση και φανταστείτε τα αρώματα και τις γεύσεις που αναμειγνύονται σε μια λαχταριστή πίτα σαν κι αυτή!

Πάμε λοιπόν να δούμε πώς!

Υλικά:
Σπιτικά φύλλα για πίτες
1 κιλό χόρτα
1 ματσάκι φρέσκα κρεμμυδάκια
Άνηθο
200 γρ τυρί φέτα
3 αυγά
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση:
Πλένουμε και στραγγίζουμε τα χόρτα, τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια, βάζουμε λίγο αλάτι και τα τρίβουμε να βγάλουν τα ζουμιά τους, έτσι ξεπικρίζουν.
Τα στύβουμε καλά, βάζουμε τα κρεμμυδάκια, τον άνηθο, τα αυγά, το μισό λάδι, το τυρί, μπόλικο μαύρο πιπέρι και αλατάκι αν χρειαστεί, εγώ βάζω πότε λίγο τραχανά, πότε λίγο κουάκερ, για να τραβήξει τα τυχών υγρά, τα ανακατεύουμε όλα μαζί.
Λαδώνουμε ένα ένα τα φύλλα, σπιτικά, ή της αγοράς ,εμένα μου αρέσει να ανοίγω τα δικά μου φύλλα, αλλά υπάρχουν πλέον καλά φύλλα και έτοιμα.

Πασπαλίζουμε το κάθε φύλλο με τη γέμιση,  και το τυλίγουμε  σε ρολό, τα τοποθετούμε σε λαδωμένο ταψί,

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200 βαθμούς μέχρι να ξεροψηθούν.  
  




7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες!!! Μου αρέσουν τα χόρτα!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρελαινομαιιιιιιιιι για παντός είδου πίτες!!!και δη για χορτόπιτες!!!γιαμιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα μου είμαστε φαν του είδους οικογενειακώς!!!Τέλειες οι πιτούλες σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα και συγχαρητήρια για το blog σου. Μήπως θα μπορούσες να μας δώσεις συνταγή για το παραδοσιακό φύλλο ? Οχι αυτό με την μαγιά (που είναι υπέροχο και πανεύκολο στο άνοιγμα) αλλά αυτό των... γιαγιάδων... .
    Φιλιά και ευχαριστώ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι ευχαριστώ πολύ! :-)

      Ανάρτησα τη συνταγή της παραδοσιακής στριφτόπιτας, όπου παραθέτω τα υλικά και το πώς ανοίγουμε το φύλλο με το χέρι ή με τον πλάστη. Ελπίζω να βοήθησα!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα,
      σήμερα μπήκα πάλι στο blog σου για να δω τι .... θα φάμε το Σαββατοκύριακο, και είδα την καταπληκτική στριφτόπιττα σου. Τώρα μάλιστα που με αποκάλεσες φίλη σου, δεν μπορώ παρά να κάνω οσο πιο γρήγορα εγγραφή , ώστε να μην είμαι πια "ο ανώνυμος ". Και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ, σύντομα θα τα πουμε ξανά, απο εδώ και πέρα ως amaliaxi :)

      Διαγραφή
    3. Γεια σου Αμαλία μου, εγώ αγαπώ όλο τον κόσμο, και εσύ ήσουν πολύ ευγενική, αν μπορώ να βοηθήσω γιατί όχι!!!
      χαίρομαι που θα τα λέμε!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ