Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Βόλτα στην εξoχή!!!

¨Σήμερα δεν έχει φαγάκι!
Θα σας ξεναγήσω στην αυλή μας, θα δείτε τον λαχανόκηπο μας!
Έχει και τα καλά του το χωριό!!!
Να σας χαρίσω από ένα τριαντάφυλλο!
Πάρτε ότι χρώμα σας αρέσει!!!!





Πάμε για τη βόλτα μας!








 Δέχομαι παραγγελίες!δέστε πόσα λουλούδια έχει η ροδιά εύχομαι να γίνουν ρόδια, φτου να μη τα ματιάσω!!!
 Εδώ θα πίνω καφέ όταν ζεστάνει ο καιρός!!! μας έχει παγώσει!

Θα έχουμε και φρούτα όταν ωριμάσουν!






Και εδώ η χαρά του μάγειρα!!!







Εύχομαι  να σας άρεσε η βόλτα στους αγρούς!!!




9 σχόλια:

  1. Τι ωραία Χρύσα μου, τεράστιο το κτήμα σας! Ειναι σαν να ήρθα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω μείνει άφωνη!!!
    Είσαι στ' αλήθεια πολύ τυχερή, να είσαι καλά να τα χαίρεσαι όλα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ-πολύ όμορφος και εντυπωσιακός!
    Τόσο περιποιημένος και όμορφα φυτεμένος.

    Περισσότερο ζήλεψα το λαχανόκηπο σου, αυτές οι τομάτες! Ποιός τον περιποιείται με τόσο ζήλο, Χρύσα μου;

    Ευχαριστώ για τις καταπράσινες εικόνες τόσο φροντισμένου τοπίου.
    Να είστε καλά να το απολαμβάνετε!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα εσυ ζεις στον παραδεισο!!!Ευτυχισμένη να είσαι και να τα χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας κορίτσια!!! η αυλή που βλέπετε έχει πολύ δουλειά,μας αρέσει να ασχολούμαστε στη φύση, γιαυτό φύγαμε από την πόλη και ήρθαμε σε χωριό, όταν φύγαν τα παιδιά για σπουδές, φέτος βοήθησε και ο καιρός και είναι όλα καταπράσινα, αλλά ποιο πολύ οφείλετε στα χέρια του άντρα μου που τα περιποιείται όλα, βοηθάω και εγώ λίγο,να καίμε καμιά θερμίδα. καλό βράδυ φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Χρύσα μου και καλό μήνα,βρήκα το στόχο μου τώρα.Είναι τέλεια όλα και περιποιημένα μόλις τα είδα αμέσως σκέφτηκα πώπω τι δουλειά θα τραβάει για να είναι όλα έτσι αλλά αφού μοιράζεσαι την δουλειά με τον άντρα σου μια χαρά είναι γιατί εγω τα κάνω όλα μόνη μου οι κήποι μου και το κτήμα είναι υπό τον πλήρη έλεγχό μου.Να είστε καλά να το χαίρεστε φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ροδάνθη αξίζει τον κόπο όταν ζεις στη φύση σε αποζημιώνει, είναι ευχαρίστηση και άσκηση!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mπράβο σας, αυτές οι βόλτες είναι αναζωογονητικές για όλους μας! Βέβαια εγώ καταλαβαίνω πόση κούραση τραβάς για να τα διατηρήσεις όλα αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Λίλα μου χαίρομαι που θα τα λέμε, καταλαβαίνεις από δουλειές αυλής και κήπου, αξίζει όμως έτσι δεν είναι; κούραση σωματική αλλά η ψυχή ε;;;;πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ