Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Καβουροπόδαρα μαριναρισμένα σε λαδολέμονο


Μπλέ καβούρια, αν μπορούσαν τα καβούρια να βγουν στη στεριά  θα μας τρώγανε, λέει ο άντρας μου τόσα πολλά έχει φέτος στην περιοχή μας!!!



Πριν μερικά χρόνια τά καβούρια  ήταν τόσο σπάνια,  που ένας καβουρομεζές ήταν γεγονός.
Τώρα έχει τόσα πολλά, που βαρέθηκε να καθαρίζει ο άντρας μου , αυτός κάνει και την βρομοδουλειά. τα ψαρεύει, τα ζεματάει, τα καθαρίζει, εγώ τα έχω έτοιμα καθαρισμένα στο πιάτο, τα κάνω σαλάτες, με μακαρόνια, μέχρι και καβουροκεφτέδες κάναμε.
Τα ζεματάμε σε νερό που βράζει με ελάχιστο αλάτι, για 20 λεπτά, όταν κρυώσουν τα σπάμε και βγάζουμε το πεντανόστιμο κρεατάκι τους.




Σήμερα έχουμε καβουροπόδαρα σε μαρινάδα σαλάτα, με ελαιόλαδο,λεμόνι, ξύσμα και χυμό, μία σκελίδα σκόρδο λιωμένη,  μπόλικο μαιδανό ψιλοκομμένο και μαύρο πιπέρι.



Βάζουμε σε ένα μπόλ τα καβουροπόδαρα με όλα τα υπόλοιπα υλικά τα ανακατεύουμε και τα βάζουμε στο ψυγείο να μαριναριστούν.


Υπέροχος μεζές για τσιπουράκι!!!

6 σχόλια:

  1. Φοβερός μεζές θα συμφωνήσω!! καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα επίσης! Είναι όντος υπέροχος μεζές, όποιος έχει φάει φρέσκο καβούρι κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν το αλλάζει ούτε με αστακό!!!

      Διαγραφή
  2. Φοβερός μεζές, σου ομολογώ ότι τον ζήλεψα!!!
    Και τον αξιοποίησες πεντανόστιμα με την σαλάτα σου!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελενα! Πως τα πάτε με τη ζέστη εσείς!Εμείς καιγόμαστε διάθεση για τίποτα, ούτε για μαγείρεμα, ούτε και για φαγητό!!!Κάνουμε απλά πραγματάκια βασικά σαλάτες και φρούτα! πολλά φιλιά, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Έλα βρε αγάπη μου και είναι μακριά η Ξάνθη........τρελαίνομαι για καβούρια, μπορώ να τρώω κάθε μέρα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λίλα μου! Εγώ βάζω τη διαμονή και τα θαλασσινά, καβούρια όσα θες, εσύ τη διαδρομή, δέχεσαι σε περιμένω! φιλάκια !!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ