Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Κεφτεδάκια πεντανόστιμα με σιμιγδάλι!





Κεφτεδάκια με σιμιγδάλι!
Νόστιμα, αφράτα, ιδανικά και για παιδιά, με ρυζάκι η πατάτες ή και σκέτα με χωριάτικο ψωμί...δε σας λέω...όνειρο!!!




Υλικά:
500 γρ. Κιμά ανάμικτο μοσχαρίσιο με χοιρινό ή μόνο μοσχαρίσιο 
1 φλιτζάνι του ελληνικού καφέ σιμιγδάλι
1 φλιτζάνι του ελληνικού καφε γιαούρτι
2 κουταλιές αλεύρι
1 ξερό κρεμμύδι τριμμένο
2 – 3 κουταλιές μαιδανό ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι κύμινο
1 κουταλάκι αλάτι
2-3 κουταλιές λάδι για το τηγάνι

Για τη σάλτσα:
2 κουταλιές σάλτσα ντομάτα ή σάλτσα κόκκινης πιπεριά,ή και τα δύο



Εκτέλεση:
Αναμιγνύουμε όλα τα υλικά μαζί σε μία μαλακιά ζύμη, αν χρειαστεί λίγο νεράκι και καλό ζύμωμα!



Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο για τουλάχιστον 1 ώρα.



Τηγανίζουμε τα κεφτεδάκια μέχρι να ροδίσουν, σε μέτρια φωτιά με λίγο λάδι.






Τα βγάζουμε και σοτάρουμε στο τηγάνι τις σάλτσες ξήνουμε από το τηγάνι ότι έχει κολλήσει από τα κεφτεδάκια...αυτά δίνουν γεύση στη σάλτσα... προσθέτουμε λίγο νερό και ανακατεύουμε να δέσει η σάλτσα, βάζουμε αλάτι και πιπέρι και προσθέτουμε τα κεφτεδάκια.






1-2 λεπτά και το φαγάκι μας είναι έτοιμο!!



Καλή όρεξη!!!

5 σχόλια:

  1. Δεν το έχω ξαναδεί το σιμιγδάλι μέσα σε κεφτεδάκια ή μπιφτέκια ή κεμπάμπ (μιας και είναι συναφή φαγάκια όλα τους) αλλά φαντάζομαι πως θα λειτουργεί ως "σφουγγαράκι" για την σάλτσα, Ζουζού.
    Μια δοκιμή θα πρέπει να την κάνω για να μου "λυθούν" οι απορίες :-)
    Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα κάνεις...κι εγώ απο περιέργεια τα έκανα και είπα κατωχυρώνονται... σου θυμίζουν τα κεφτεδάκια του ΙΚΕΑ... κι εγώ τα λατρεύω λόγου Σουηδίας...εγώ τα πήγα παρακάτω και έκανα πικάντικη κόκκινη σάλτσα...τέλεια!!! Φιλάκια Πηνελόπη μου

      Διαγραφή
  2. απο που να αρχισω.απο τις καταπληκτικες φωτογραφιες,απο τα 2 υλικα εκπληξη στα κεφτεδακια.γιαουρτι;σιμιγδαλι;σιγουρα θα δοκιμαστουν.να περνατε καλα Χρυσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Λιτσάκι μου, είναι και νόστιμα γλυκιά μου όχι μόνο όμορφα...χαχααα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ