Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Τραγανά σπανακοτυροπιτάκια με ζύμη για Spring rolls!!!







Γεια σας φίλοι μου, πολύ καιρό έχω να βάλω ανάρτηση...όχι ότι δεν τρώγαμε...χαχαχα αλλά η γρίπη που μας επισκέφτηκε δεν μου άφησε διάθεση και χρόνο για αναρτήσεις, έκανα όμως πολλές βόλτες στο διαδίκτυο, διάβασα και είδα πολλές συνταγές ...αυτά τα πιτάκια έχουν από αλλού το σχήμα, από αλλού τη ζύμη, βλέποντας συνταγές με Spring  rolls που λατρεύουν τα παιδιά μου... είδα που βάζουν βραστό νερό στη ζύμη για να γίνει τραγανή...τη δοκίμασα και την εφάρμοσα και σε αυτή τη συνταγή σήμερα... είχα και πολλά περισσεύματα στο ψυγείο και να τα τραγανά μου!!!




Υλικά:
500 γρ, αλεύρι για όλες τις χρίσεις
150 γρ νερό σε θερμοκρασία δωματίου
100 βραστό νερό
1 κουταλάκι αλάτι
1 κουταλιά ελαιόλαδο

Για το άλειμμα των φύλλων:
125 βούτυρο λιωμένο

Για τη γέμιση ότι μας αρέσει!
Από κιμά, σπανάκι, τυριά, κτλ.

Εκτέλεση:
Βάζουμε το αλεύρι στο μπολ του μίξερ και προσθέτουμε το βραστό νερό και με ένα κουτάλι ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε το αλάτι, το λάδι και το υπόλοιπο νερό, κάνουμε μία ζύμη εύπλαστη.
Κάνουμε 2 μπάλες και τις λαδώνουμε με 1 κουταλιά ηλιέλαιο.




Σκεπάζουμε τη  ζύμη με μεμβράνη για 30 λεπτά.



Ανοίγουμε το κάθε ζυμαράκι σε φύλλο όσο μεγαλύτερο μπορούμε, αλείφουμε με το μισό βούτυρο και τυλίγουμε σε ρολό.


Κόβουμε το ρολό σε κομμάτια των 4-5 εκατοστών.




Ανοίγουμε σε φυλλαράκια των 10 εκατοστών και γεμίζουμε με τη γέμιση της αρεσκείας μας.
Έβαλα σπανάκι με τυράκι και κιμά για μακαρόνια που μου περίσσεψε...







Περνάμε με λιωμένο βούτυρο που κρατήσαμε από το άλειμμα των φύλλων.


Ψήνουμε στους 200 βαθμού στις αντιστάσεις μέχρι να ροδίσουν.





Καλή όρεξη!!!

18 σχόλια:

  1. Χρυσα μου καλησπερα.περαστικα σας ευχομαι.νοστιμιες μας ετοιμασες βλεπω και μας ανοιξες την ορεξη.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι μου μας ταλαιπώρησε πολύ η γρίπη φέτος όλους στο σπίτι...καταλαβαίνεις...περαστικά να είναι τι να κάνουμε!!! Αλλά οι πίτες, πίτες...χαχαχα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νόστιμα και τραγανά φαίνονται αλλά και μπελαλιδικα. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλιά μου γλυκιά μου, εγώ πάλι τα λέω εύκολα, ανοίγεις δύο φύλλα και αυτό είναι όλο...αλλά δημιουργούνται τόσες πολλές πτυχές στο φύλλο, σαν σφολιάτα!!!!

      Διαγραφή
  4. Οι ζύμες σου (όπως πάντα άλλωστε) ξεχωριστές (!!) Χρύσα μου. Περαστικά από γρίπη και όποιο κρυολόγημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πηνελόπη μου, περιμένω επιτέλους να έρθει η άνοιξη χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σας!!! Πολύ ωραίες οι πίτες σας ξεχωριστές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σας!!! Πολύ ωραίες οι πίτες σας ξεχωριστές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου...έχεις και το όνομα της μαμάς μου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Χρυσα μου.ελπιζω να ειστε καλυτερα και η γριππη να εφυγε.αυτο που θα σου ζητησω θα σου φανει παραξενο μα γι μενα σημαντικο.μηπως μπορεις να κανεις μια αναρτηση με τα χαλβαδακια της αποκριας που εχει στην Ξανθη.αυτα που ειναι σαν καραμελες.ευχαριστω εκ των προτερων.φιλακιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συνεχεια των παραπανω.τωρα θα σταυροκοπιεσαι και θα λες:τι ζηταει τωρα και αυτη η χριστιανη?ελα μου ντε.εδω δεν υπαρχουν πουθενα και οταν ταζηταω κανεις δεν τα ξερει.ευκαιρια να τα μαθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι μου για πια χαλβαδάκια μου λες? μήπως τα σκληρά τα άσπρα δεν κατάλαβα, περιέγραψέ μου τα, αλλιώς πες μου που να σου στείλω και το εννοώ!!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Σε ευχαριστω Χρυσα μου.αυτα εννοω.τα ασπρα τα σκληρα.χιλια ευχαριστω για την προθεση να μου στειλεις.θα παραγγειλω σε μια ξαδελφη που θα ερθει για το καρναβαλι Ξανθης.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είσαστε καταπληκτική...ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζητω συγνομη για το ελεος μπβκε κατα λαθος η συνταγη σας ειναι πρωτοτυπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ