Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Κουλουράκια νηστίσιμα με πορτοκάλι και ταχίνι!


Νηστίσιμα κουλουράκια, τραγανά, που λιώνουν στο στόμα, απλά  πεντανόστιμα !!!

Υλικά:
1/2 φλιτζάνι ταχίνι
1/2 φλιτζάνι ηλιέλαιο
1/2 φλιτζάνι κρασί άσπρο
3/4  φλιτζανιού ζάχαρη μαύρη
2 κ.σ. μέλι
1 φλιτζάνι αμυγδαλόψιχα
1 φλιτζάνι βρώμη
1 φλιτζάνι αλεύρι ολικής αλέσεως
1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρίσεις
1 κ.γλ μπέκιν
1 κ.γλ. σόδα
1/3 φλιτζάνι χυμό πορτοκάλι
ξύσμα από 1 πορτοκάλι
Σουσάμι και αμυγδαλόψιχα για πασπάλισμα



Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ χτυπάμε με σύρμα χειρός το ταχίνι, το λάδι, το μέλι, το πορτοκάλι, το κρασί, τη ζάχαρη, το ξύσμα και τη σόδα.



Προσθέτουμε και τα στερεά υλικά με το μπέικιν.



Παίρνουμε  κουταλιές από τη ζύμη και τις κυλάμε στο σουσάμι με την αμυγδαλόψιχα, δίνουμε στρόγγυλο σχήμα και βάζουμε ένα αμύγδαλο στο κέντρο, τα αραδιάζουμε σε ταψί με λαδόκολλα.



Τα ψήνουμε στους 170 βαθμούς στον αέρα 20-25 λεπτά ανάλογα με το μέγεθος των μπισκότων!




Όταν κρυώσουν γίνονται τραγανά και μυρωδάτα!!!!
Καλή όρεξη!!!

7 σχόλια:

  1. Τα λάτρεψα τα κουλουράκια σου, Ζουζού μου, κι αν δεν μου είχε τελειώσει τα ταχίνι, θα τα έφτιαχνα σήμερα! Φαίνονται πολύ καλοφτιαγμένα και τραγανά! Κρατώ τη συνταγή, σ' ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα Ελένη μου να τα κάνεις, εγώ τα έχω κάνει τρεις φορές σε 15 μέρες, γίνονται ανάρπαστα! Καλό βράδυ φιλάκια!
      (Σου το τονίζω δεν πλάθονται, η ζύμη να είναι μαλακιά)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα. Τα αμύγδαλα τα χτυπάς στο blender;

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα! Τα αμύγδαλα τα έτριψα στο μούλτι αλά όχι πολύ!Μου αρέσουν να τα νιώθω στο στόμα!!!

      Διαγραφή
  2. ta pio orea biscota EVER..................1000 efharisto!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Καλή σαρακοστη και συγχαρητήρια Για τις ωραίες συνταγές Σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ! καλή Σαρακοστή με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ