Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα 2016!

Χρόνια πολλά με υγεία, χαρούμενες γιορτές σε όλους!
Αγαπημένα τα Χριστούγεννα τα λατρεύω ...είναι η μέρα ανταμώματος λόγο της ονομαστικής μου γιορτής, μαζευόμαστε η οικογένεια και φίλοι... το στόλισμα και το μαγείρεμα είναι ευτυχία για μένα, χαίρομαι να περιποιούμαι τους αγαπημένους μου και ιδιαίτερα...  τα ξενιτάκια μου.... (τα παιδιά μου που ζουν στο εξωτερικό)  φέτος κάναμε μαζί Χριστούγεννα, εύχομαι και του χρόνου μαζί...

Καλές γιορτές σε όλους και καλή χρονιά με υγεία!

Κρατώ τις στιγμές ευτυχίας στην καρδιά.... και στο μπλογκ μου....για να θυμάμαι.... και του χρόνου με υγεία!!!!
























Κότσια με πατάτες



Γαλοπούλα γιορτινή


Χριστόψωμο!























4 σχόλια:

  1. Χρυσα μου να το χαιρεστε το υπεροχο σπιτικο σας και εσυ να εισαι πολυχρονη γερη και δυνατη.πολλα φιλια και του χρονου με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλη μου, χρόνια πολλά σου εύχομαι με υγεία και αγάπη, καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Νάσαι καλά,γερή,δυνατή,δημιουργική.ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ κ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ