Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Μπισκότα αμυγδάλου!







Καλές γιορτές σε όλους!
Νόστιμα μπισκότα σας έχω.. με άχνη ή δίχως σε διάφορα Χριστουγεννιάτικα σχέδια παίρνουν θέση στο τραπέζι των εορτών!!!
Μπισκότα με αμύγδαλα ή φουντούκια με ότι ξηρούς καρπούς μας αρέσουν, εγώ έβαλα αμύγδαλα χωρίς τη φλούδα, αυτά είχα... μπορούμε να βάλουμε και με τη φλούδα τους!!!


Θα χρειαστούμε:
Υλικά:
200 γρ. αμύγδαλα χοντροτριμμένα στο μούλτι
2 αυγά
1 ½ φλιτζάνι ζάχαρη
1 φλιτζάνι λάδι, ηλιέλαιο μισό - μισό με ελαιόλαδο
1 βανίλια
1 πρέζα αλάτι
1 κουταλάκι μπέικιν.
1/2 φλιτζάνι χυμό πορτοκάλι
1 κουταλιά ξύσμα πορτοκαλιού
2-3 κουταλιές κονιάκ
600 γρ. αλεύρι για όλες τις χρίσεις.


Εκτέλεση:
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους  170 βαθμού στον αέρα.
Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη να αφρατέψουν, προσθέτουμε το λάδι, το χυμό και τα υπόλοιπα υλικά, η ζύμη γίνετε λίγο σφιχτή αλλά πλάθεται...






Κάνουμε με τη ζύμη  ότι σχέδια  μας αρέσουν με κουπάτ διάφορα...





 Τα αραδιάζουμε στο ταψί και τα ψήνουμε 15 -17 λεπτά.ή μέχρι να ροδίσουν.




Τα ψήνουμε φυσικά... ανάλογα με το μέγεθος, από 12 εως 20 λεπτά τα βγάζουμε από το φούρνο και μετά από μερικά λεπτά  τα πασπαλίζουμε με ζάχαρη  άχνη.








Χρόνια πολλά!
Καλή όρεξη!!!

5 σχόλια:

  1. Χρυσα μου πολυ χαριτωμενα τα μπισκοτακια σου.καλοφαγωτα και καλες γιορτες να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές με υγεία Λίτσα μου, ότι επιθυμεί ο καθένας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιες οι συνταγες σας ( εχω δοκιμασει αρκετες ), αλλα εχω να πω οτι και το σπιτι σας το στολιζετε υπεροχα....Πολυ ωραιο γουστο.. Γεωργια - Θεσσαλονικη!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σας λόγια, μου αρέσει το σπίτι γενικά... η οικογένειά μου.. να τους περιποιούμαι, να στολίζω, να τους μαγειρεύω και να τους αγαπώ..καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  4. Χρυσα μου καλησπερα.επειδη δεν μπορω αλλιως να επικοινωνησω μαζι σου σου ευχομαι απο εδω Χρονι ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ