Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Γλυκό ψυγείου με κρέμα σοκολάτας!



Το καλοκαίρι θέλει δροσερά και απλά γλυκά, που γίνονται εύκολα και με απλά υλικά, αυτό είναι ένα τέτοιο γλυκάκι!
Οι φίλες μου ζήτησαν συνταγή...το λάτρεψαν...εύχομαι κι εσείς!!!

Υλικά:
500 γρ, φυτική κρέμα για σαντιγί Crem Torre
400 γρ. νουτέλα ή άλλη κρέμα σοκολάτας
1 βανίλια
2-3 κουταλιές μαρμελάδα φρούτα του δάσους ή άλλη μαρμελάδα

Εκτέλεση:
Χτυπάμε την κρέμα με τη βανίλια σε σφιχτή σαντιγί, κρατάμε 2-3 κουταλιές για την επιφάνεια του γλυκού, προσθέτουμε και την κρέμα σοκολάτας.




Αραδιάζουμε τα μπισκότα σε ένα τάπερ (το δικό μου πήρε 10 μπισκότα ακριβώς) απλώνουμε 2-3 κουταλιές κρέμα, ξανά μπισκότα κρέμα και για το τέλος μπισκότα σαντιγί από πάνω.




Αραιώνουμε τη μαρμελάδα με 1 κουταλιά νερό και την απλώνουμε στο γλυκό.



Βάζουμε για μερικές ώρες στο ψυγείο.



Καλή μας όρεξη!!!

4 σχόλια:

  1. Χρυσα μου φαινεται πολυ ωραιο.Τα μπισκοτα δεν θελουν βρεξιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι μου έχω χαθεί τελευταία από το μπλοκ μου ...έχω γάμο σε λίγο καιρό παντρεύω το γιό μου το μικρό και έχω πολλές υποχρεώσεις αυτό τον καιρό, όσο για τα μπισκότα που με ρωτάς δεν χρειάζονται νοτίζουν από την κρέμα! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Ζουζού με τα ωραία σου....
    Συγχαρητήρια για τον γιόκα σου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, ότι επιθυμείς σου το εύχομαι!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ