Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Λαχανόρυζο με μπέικον!

 

Αγαπημένο φαγάκι...θέλω να το θυμάμαι για να το ξαναφτιάξω...θα μπορούσα να το τρώω κάθε μέρα...μου αρέσει το λάχανο σε όλες του της εκδοχές ωμό σε σαλάτες, μαγειρευτό, σε ντολμάδες δε....το καλύτερό μας. Αυτό τον καιρό με τον covid κάνω κάποιες  παραλλαγές στη μαγειρική μου να προσέχω και τη διατροφή μας...πολύ τεμπελιά έπεσε λόγο και του Χειμώνα προσπαθώ να τρώω ελαφριά!!!


Υλικά για 2 μερίδες:

400 γρ λάχανο άσπρο ψιλοκομμένο

1 καρότο τριμμένο

1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης ψιλοκομμένη

1 κρεμμύδι φρέσκο η ξερό ψιλοκομμένα

2-3 φέτες μπέικον 

2 κ,σ ελαιόλαδο

1 τριμμένη ντομάτα ή πουμαρό

1/3 φλιτζανιού ρύζι μπασμάτι ή ότι ρύζι έχετε

1 φλιτζάνι νερό ζεστό

Αλάτι, πιπέρι, 

1/2 κγλ κουρκουμά (προαιρετικά)

Μαιδάνό και 1 φύλλο δάφνης  

Εκτέλεση:

Ψιλοκόβουμε τα λαχανικά!


Σοτάρουμε το κρεμμύδι με το μπέικον σε 2 κουταλιές λάδι.


Προσθέτουμε το καρότο και την πιπεριά και ανακατεύουμε.




Προσθέτουμε και τη ντομάτα.


Τώρα μπαίνει και το λάχανο, ανακατεύουμε  και σκεπάζουμε με καπάκι για 3-4 λεπτά, μέχρι να μαραθεί λίγο.


Αφού μαραθεί το λάχανο προσθέτουμε το ρύζι, ανακατεύουμε και προσθέτουμε ζεστό το νερό, το αλάτι, το πιπέρι, τη δάφνη, τον κουρκουμά και τον μαιδανό.





 
Σκεπάζουμε με το καπάκι και σε χαμηλή φωτιά βράζουμε 20-25 λεπτά.



Το συνόδεψα με τυράκι κότατζ (αυτό είχα) ή στραγγιστό γιαούρτι...ακόμη καλύτερα τζατζίκι!!!!



Αφιερωμένο σε αρχάριους......



 

4 σχόλια:

  1. τι λες τωρααααα
    τι εφτιαξες παλι
    γιατι οχι φαινεται delicious!!!!!!!!!
    καλες γιορτες φιλη μου καλη
    χοχοχοχοχοχο 9 κ σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα το κανω στη νηστισιμη εκδοχη του.Φιλακια Χρυσα μου και να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το κάνεις Λιτσάκι μου θα το ευχαριστηθείς! Καλές γιορτές με υγεία γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ