Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικα μπισκότα με ρούμι και κανέλα


Μπισκότα που μοσχοβολούν, κανέλα, γαρίφαλο, μοσχοβολούν Χριστούγεννα!!!
Για εμένα που  μεγάλωσα στο εξωτερικό, τα Χριστούγεννα, μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια, με σοκολάτες, μπισκότα διάφορα και σοκολατένιους Αγιοβασίλιδες!
Αν και η μαμά μου έφτιαχνε τα παραδοσιακά γλυκά, εμένα μου άρεσαν πιο πολύ τα στεγνά γλυκά τα σοκολατομπισκοτένια!!!!Έτσι κ΄εγώ χρόνια τώρα τα Χριστούγεννα παίζω με τις ζύμες, μου αρέσει να  κάνω και να στολίζω μπισκότα σε διάφορες γεύσεις!

Υλικά που θα χρειαστούμε για τη ζύμη:
75 γρ βούτυρο κρύο κομμένο σε κυβάκια
75 γρ ζάχαρη
2 κ.σ. ρούμι
1 κ.γλ. κανέλα
1/2 κ.γλ. γαρίφαλο τριμμένο
150 γρ αλεύρι
1 αυγό
50 γρ φουντούκια τριμμένα

Για τη διακόσμηση:
50 γρ φουντούκια καβουρτισμένα και χοντροσπασμένα
75 γρ κουβερτούρα λιωμένη σε μπέν μαρί ή στα μικροκύματα

Εκτέλεση
Χτυπάμε με τους γάντσους  που είναι για σκληρές ζύμες του μίξερ, όλα τα υλικά της ζύμης, θέλει 2-3 λεπτά, μαζεύουμε τη ζύμη και την κάνουμε ρολό, την βάζουμε στο ψυγείο, για τουλάχιστον 1 ώρα.




Ανάβουμε το φούρνο στους 150 βαθμούς στον αέρα ή 175 στις αντιστάσεις.
Βάζουμε λαδόκολλα στο ταψί μας.
Αφού κρυώσει η ζύμη την κόβουμε σε περίπου 20 φετάκια, από αυτά κάνουμε ρολάκια σαν τα δάχτυλά μας.


Τα αραδιάζουμε στο ταψί και τα ψήνουμε, 12-15 λεπτά.
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι καβουρντίζουμε τα φουντούκια.
Λιώνουμε την κουβερτούρα, πέρνουμε τα δαχτυλάκια, ένα, ένα, τα βουτάμε στη λιωμένη σοκολάτα, και μετά βουτάμε τις άκρες στα τριμμένα φουντούκια!


Καλή επιτυχία!!!



2 σχόλια:

  1. Τέλεια φαίνονται!! Το φουντούκι είναι το αγαπημένο μου από τους ξηρούς καρπούς!! Σίγουρα θα μπουν στο πιατάκι για τον Άγιο Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαφανίστηκαν σε χρόνο ντε τε! Φανταστικά είναι, πρέπει να ξανακάνω! Αξίζει να τα δοκιμάσεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ