Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Μακαρονάδα με σάλτσα βασιλικού!!!




Πέστο και ξανά πέστο, εμένα μου αρέσει στα Ελληνικά, σάλτσα βασιλικού την λέω,  με φουντούκια παρακαλώ, άντε και να την τιμήσω, βάζω παρμεζάνα!!!
Είναι ένα γρήγορο και εύκολο πιάτο για αυτούς που τους αρέσουν τα μακαρόνια!
Θα αναρωτιέστε, υπάρχει κανείς που να μην τρώει μακαρόνια, ΝΑΙ εγώ, αλλά οι αγαπημένοι μου τρελαίνονται για αυτά.



Υλικά:
250 γρ μακαρόνια


3 κ.σ. βασιλικό σγουρό ( έχω βάλει φύλλα βασιλικού σε βαζάκια με λάδι στο ψυγείο και έχω όταν τον χρειαστώ).
1-2 σκελίδες σκόρδο.
3 κ.σ φουντούκια καβουρντισμένα και τριμμένα.
1/3 φλιτζάνι ελαιόλαδο.
3 κ.σ. παρμεζάνα.
Αλάτι και πιπέρι.

Εκτέλεση
Βράζουμε τα μακαρόνια και τα στραγγίζουμε.
Στο μουλτι χτυπάμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα περιχύνουμε στα ζεστά τα μακαρόνια.




Πασπαλίζουμε με τριμμένη παρμεζάνα και καλή όρεξη!




2 σχόλια:

  1. Bre Zouzou μου
    τώρα που πήρα το κουκουνάρι η έρμη, μ αλλάζεις τη συνταγή;;;; πάντως είμαι έτοιμοπόλεμη,γιατί πολύ τη λιγούρεψα, και θα την φάω στην υγειά σου, έστω κι αν δε τρως τα μακαρόνια (πρωτάκουστο!)
    Νάσαι καλά και να περνάς καλλίτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χαρά μου,έλα μου που δεν είχα κουκουνάρι και μου κάνανε τη δουλειά τα φουντουκάκια,,,έγινε μια χαρά η σαλτσούλα, έτσι μου είπανε όσοι τη φάγανε!!!!
      Καλέ εγώ πιτούλες τρώω, αν έτρωγα και ζυμαρικά δεν θα με χωρούσε η κουζίνα μου!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ