Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Ζύμη πίτσας φανταστική!!!



 Πίτσα έχουμε φάει σίγουρα με ότι υλικά προτιμά ο καθένας...αλλά η νοστιμιά αυτής της ζύμης δεν λέγετε...

Υλικά για τη ζύμη:
60 γρ. σόδα αναψυκτικό
1 μαγιά ξερή
1/3  φλιτζάνι  νερό χλιαρό
1 αυγό
200 γρ. κρέμα γάλακτος
1 κουταλιά ζάχαρη
2 κουταλιές  ελαιόλαδο
1 κουταλιά αλάτι
1κουταλιά μέλι ή γλυκόζη
 450-500 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Εκτέλεση:
Σε ένα μπολάκι λιώνουμε στο χλιαρό νερό  τη μαγιά με 1  κουταλιά αλεύρι και μία ζάχαρη, αφήνουμε 5-10 λεπτά να φουσκώσει.
Στο μπολ του μίξερ βάζουμε όλα τα υγρά υλικά ελαφρώς χλιαρά τη σόδα και την κρέμα, όπως και τη μαγιά.
Βάζουμε το μισό αλεύρι και ζυμώνουμε με τον γάντζο.
Προσθέτουμε το αλάτι και το υπόλοιπο αλεύρι ζυμώνουμε μέχρι να ξεκολλάει η ζύμη από τα τοιχώματα του μπολ.



Πασπαλίζουμε τον πάγκο με λίγο αλεύρι και διπλώνουμε τη ζύμη για 2-3 λεπτά.
Τη βάζουμε σε ένα σκεύος ελαφρώς λαδωμένο, προθερμαίνουμε το φούρνο στους 45 βαθμούς τη σκεπάζουμε με μεμβράνη και μία πετσέτα και τη βάζουμε στο φούρνο μέχρι να διπλασιαστεί
Την ρίχνουμε στον πάγκο πάντα αλευρωμένο και την χωρίζουμε σε 3 κομμάτια.
Ανοίγουμε με τα χέρια μας όσο είναι το ταψί μας και βάζουμε τα υλικά που αγαπάμε!!!
Σάλτσα, τυριά τριμμένα, πιπεριά, μανιτάρια, μπέικον, ζαμπόν, .λουκάνικα …ότι τραβάει η όρεξη μας!!!
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς στην κάτω αντίσταση.







Καλή όρεξη!!!

8 σχόλια:

  1. χρυσα μου και εγω προτιμω την σπιτικη πιτσα.και η δικη σου πρεπει να ειναιτελεια με αυτα τα υλικα της ζυμης.ποτε θα κανακανεις να σου ερθω.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Λίτσα μου Πες ότι έρχεσαι και η πίτσα θα γίνει στο τσακ....φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. μας χωριζουν καμμια 700 χλμ.αλλα ποτε δεν ξερεις.και απο εμενα καλο μηνα.

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα και Νιαααααααααααααααμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τατιάνα μου καλό μήνα καλή μου να περνάμε ωραία τα βράδυα απολαμβάνοντας μπυρίτσα και αλμυρά πραγματούδια...ξέρεις εσύ ...αχ πως μας αρέσουν...χαχαχααα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Πολυδαπανη αυνταγη βασης... Επισης αντι να βαλετε σοδα κ κρεμα βαλτε απλα γιαουρτι. Αυτη εσω πρεπςι να βγαινει σα ψωμι πολυτελειας αλλα κ παλι εχει παρα πολλα υλικα για αυτο. Γινεται κ απλουστερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά φίλε και η ζύμη ψωμιού γίνετε υπέροχη πίτσα... με ότι υλικά θέλουμε...περι ορέξεως......

      Διαγραφή
  4. ουοαουυυ μου τρέχουν τα σάλια!!φαίνεται πεντανόστιμη!και τι δεν θα έδινα να είχα ένα κομμάτι τώρα!!! Αλλά εγώ που είμαι πρωτάρα στη μαγειρική μου φαίνεται γολγοθάς να φτιάξω το ζυμάρι μόνη μου!!οπότε προς το παρόν παίρνω τη ζύμη έτοιμη και αυτοσχεδιάζω!!Επίσης επειδή ο φίλος μου δν τρώει καθόλου προϊόντα με γλουτένη (που κάνει την εύρεση της ιδανική συνταγής ακόμα πιο δύσκολη) πρόσφατα ανακάλυψα την πίτσα χωρίς γλουτένη της χρυσής ζύμης που είναι πάρα πολύ καλή! http://xrisizimi.gr/proionta/pizza-margherita-glutenfree/ Οπότε παίρνω την πίτσα έτοιμη και μετα προσθέτω επιπλέον υλικά για να ην κάνω λίγο πιο ιδιαίτερη και να θυμίζει περισσότερο χειροποίητο..το κόλπο πάντως πιάνει κορίτσια..τουλάχιστον στον φίλο μου!!χαχαα!να έχετ μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ