Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Ψωμί σαν βαμβάκι!!!




Ψωμί σαν βαμβάκι!!!


Εκτός από όμορφο...είναι τόσο νόστιμο αυτό το ψωμί, τόσο μαλακό και αφράτο... πραγματικά σαν βαμβάκι!!!

Υλικά:
200 γρ, γάλα ζεστό
200 γρ, νερό ζεστό
100 γρ, ηλιέλαιο
2 φακελάκια ξερή μαγιά
1 ασπράδι αυγού
1 κουταλιά ζάχαρη
2 κουταλάκια αλάτι
750-800 γρ, αλεύρι

Για επάλειψη:
1 κρόκο αυγού
2 κουταλιές γιαούρτι
3 κουταλιές λάδι ή λιωμένο βούτυρο

Εκτέλεση:
Βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι στο μπολ του μίξερ, ανακατεύουμε και σκεπάζουμε για 15 λεπτά μέχρι να ενεργοποιηθεί η μαγιά.




Προσθέτουμε το αλεύρι και ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μία μαλακιά ζύμη που δεν θα κολλάει στα χέρια.



Σκεπάζουμε με μία πετσέτα για 1 ώρα.



Χωρίζουμε τη ζύμη στα δύο.




Βάζουμε λαδόκολλα στο ταψί και πασπαλίζουμε λίγο σιμιγδάλι (προαιρετικά) απλώνουμε τη ζύμη.
Αφήνουμε 15 λεπτά να φουσκώσει.


Κεντάμε αν θέλουμε ...όπως θέλουμε....
Η ζύμη είναι για 2 ψωμιά εγώ έκανα τη μισή το ψωμί και την υπόλοιπη κρουασάν...θα τα βάλω προσεχώς υπέροχα, αφράτα όντως σαν βαμβάκι...


Περνάμε με το πινέλο τον κρόκο αυγού, το γιαούρτι και το λάδι.




Ψήνουμε στους 225 βαθμούς στις αντιστάσεις μέχρι να πάρει ένα ωραίο χρυσαφή χρώμα!!!
Ο χρόνος εξαρτάτε από το ταψί... εγώ την έκανα σε 30αρι και ανάλογα το φούρνο, κάπου στα 20 με  25 λεπτά το ελέγχουμε...





Καλή όρεξη!!!






20 σχόλια:

  1. Γιατί κοβουμε την ζύμη στα δύο??? Χρηδιμοποιουμε τελικα το ένα κομματι η τα ενωνουμε και τα δύο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζύμη είναι για 2 ψωμιά, τόσο ωραία και νόστιμη γίνετε που εκτός από το ψωμί τη μισή ζύμη την έκανα κρουασάν φανταστικά, με εύκολο τρόπο σαν σφολιάτα... θα βάλω τη συνταγή σύντομα!!!

      Διαγραφή
  2. Αφου το λεει η Χρυσα.
    Το ενα κομματι ζυμης το εκανε ψωμι και το αλλο κομματι θα το κανει κρουασαν, που θα μας δειξει αργοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ξελίγωσες Χρύσα!!! Τέλειο φαίνεται!! Φαντάζομαι και η κόρα του θα είναι μαλακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου είναι σαν βαμβάκι όντος... κάτι σαν τη δική μας λαγάνα, αλλά μαλακιά!!!
      Περαστικά σου γιαβρί μου, όταν με το καλό επανέλθεις να την κάνεις, μακάρι να είμασταν κοντά να σου έκανα ένα ψωμάκι, ζεστό- ζεστό!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. ειναι που εχει παει 11η ωρα.μου κεντρισε το ενδιαφερον τοσο πολυ που θα σηκωνομουν τωρα να το φτιαξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχααα Λιτσάκι μου, έτσι κάνω κι εγώ... δεν πα νάνε μεσάνυχτα... μη μου τη δώσει...χαχααα

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο!! Θα το φτιάξω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχω βάλει να φουσκώσει...για να δούμε!!
    Φαίνεται υπέροχο το δικό σου..
    Η ζύμη γίνεται να χρησιμοποιηθεί κ για πιτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έκανα κρουασάν φανταστικά... γιατί όχι και πίτσα!!!! Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  7. Φανταστικό ψωμί συγχαρητήρια!!!το μόνο που άλλαξα ήταν ότι έβαλα ελαιόλαδο και έγινε τέλειο!! μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τι εργαλείο κάνατε τα σχέδια και στο ψωμι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις άκρες των δαχτύλων μου φίλη μου το κάνω...γίνετε εύκολα!!!

      Διαγραφή
  9. All are spice breads here . Like your post here . Thanks for shared . Keep continue sharing .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I really enjoyed your blog Thanks for sharing such an informative post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ